پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

انتقاد شدید از اقای بازیگر به خاطر همراهی با سیاستمداران فاسد

حمله شدید به لئوناردو دی کاپریو بخاطر فساددر یکی از تندترین حملات به لئوناردو دی‌کاپریو، یک بنیاد خیریه حفاظت از جنگل‌های بارانی از بازیگر «گرگ وال استریت» خواست تا از سمت خود در سازمان ملل متحد کناره‌گیری کند.

بنیاد خیریه برونو مانسر در یک نشست خبری در لندن به لئوناردو دی‌کاپریو اولتیماتوم داد که یا از سیاستمداران فاسد در پرونده فساد صندوق توسعه مالزی تبری جوید یا از سمت سفیر صلح سازمان ملل با تمرکز ویژه بر تغییرات آب و هوایی استعفا دهد.

لوکاس استرامن مدیر این بنیاد خیریه سوییسی که به صورت ویژه برای حفظ جنگل‌های بارانی مالزی فعالیت می‌کند، گفت:‌ «اگر دی‌کاپریو علاقه‌ای به پاک کردن این لکه از دامان خود ندارد ما از او می‌خواهیم که از مقام خود به عنوان سفیر صلح سازمان ملل کناره گیرد، چون در آن صورت او دیگر اعتبار لازم برای چنان پست مهمی را ندارد.»
لئوناردو دی‌کاپریو متهم شده که برای بنیاد خیریه خود از منابعی متهم به پولشویی کمک‌های مالی هنگفتی دریافت کرده است.

در این نشست خبری با عنوان «بازیابی دارایی‌های دزدیده شده مالزی» مشکلات محیط زیستی مالزی از جمله جنگل‌زدایی از پیامدهای اختلاس بزرگ از صندوق توسعه ملی این کشور خوانده شد. نکته مورد توجه ماجرا این است که بنیاد دی‌کاپریو مبارزه با مشکلات محیط زیستی از این دست را از اصول خود می‌داند.

پیش از این خیریه برونو مانسر با انتشار نامه‌ای سرگشاده از دی‌کاپریو دعوت کرده بود تا در این نشست خبری شرکت کند اما دی‌کاپریو این دعوت را بی‌پاسخ گذاشت. در این نشست صندلی دی‌کاپریو با برچسب نام او خالی مانده بود.
استرامن در ادامه گفت:‌ «ما اگر در مبارزه با فساد شکست بخوریم دیگر قادر به حفاظت از محیط زیست نخواهیم بود. دی‌کاپریو به جای اینکه به حل این مشکلات کمک کند خود بخشی از مشکل است.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *