چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ قبل از ظهر به وقت تهران

انتقاد تند مهرداد میناوند از کی روش

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی جدید در اینستاگرام خود نسبت به سخنان جدید کی روش در مورد پرسپولیس واکنش نشان داد.

http://gilnegah.ir/wp-content/uploads/2017/01/%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AF16.jpg

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مهرداد میناوند پستی را در خصوص رفتارهای اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به اشتراک  گذاشت.

سلام

مدت ها قبل علی کریمی به من گفت هنوز کیروش را نشناخته اید و من امروز به حرف او رسیدم.

واقعا فکر می کنم سرمربی تیم ملی به یک روانشناس نیاز دارد، شاید دچار افسردگی یا بیماری خودبزرگ بینی شده باشد. واقعا ایشان در تیم های قبلی خود مثل رئال مادرید اجازه داشت اینقدر گستاخانه صحبت کند و کلیت فوتبال و قوانین را زیر سوال ببرد؟؟؟ اگر امثال علی کریمی،علی دایی، مهدی مهدوی کیا و من انتقاد می کنیم برای این است که در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرده ایم و تمام مسائل ریز و درشت را لمس کرده ایم، واقعا جواب انتقاد صحیح و به حق جناب برانکو این بود؟؟ آیا کیروش درست شب قبل از مهم ترین بازی فصل ما باید این حرف ها را می زد؟؟؟

 

جناب پروفسور برانکو ما مصمم تر از همیشه از شما و تیم محبوبمان حمایت می کنیم. فردا هم در ورزشگاه خواهیم بود و دور از هر حاشیه ای با حفظ احترام رقیب و خصوصا بازیکنانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده اند پشتیبان تیم اول پایتخت خواهیم بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *