پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

انتشار تصاویر شخصی خانم معلم در اینترنت

مجله انلاین دوستان : فردی که با انتشار تصاویر و هتک حیثیت معلم خصوصی‌اش در یکی از صفحات اجتماعی قصد انتقام جویی از وی را داشت توسط مأموران پلیس فتای شهرستان قائمشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبحانه، سرهنگ محمدرضا قدمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی شکایت فردی به نام «سارا – ب » مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی با ایجاد صفحه ای با نام وی در یکی از صفحات اجتماعی و با قرار دادن عکس شخصی و شماره همراه، موجب ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت وی شدند موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان قائمشهر قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی مأموران موفق شدند متهم به نام « پیمان – الف » را شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ قدمی ادامه داد: متهم ضمن اعتراف به ایجاد مزاحمت برای شاکی تصریح کرد که نامبرده مدت ۶ سال معلم خصوصی وی بوده است ولی به دلیل اختلافات خانوادگی پیش آمده عکس و شماره تلفن وی را در سایت اجتماعی فیس بوک قرار داده تا از وی انتقام بگیرد.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خطاب به کاربران سایت های مجازی هشدار داد: مراقب عکس ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عکس های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی یا در اختیار دیگران قرار ندهند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *