جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹ قبل از ظهر به وقت تهران

انتشار تصاویر خصوصی زن جوان توسط برادر شوهرش

مرد جوانی که با سرقت گوشی همراه همسر برادرش اقدام به انتشار تصاویر شخصی او در شبکه های اجتماعی کرده بود، توسط پلیس شناسایی و بازداشت شد.

https://dustaan.com/files/uploads/-000//1/www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-1488636439.jpg

شخصی که با سرقت گوشی همسر برادر خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه‌های اجتماعی و سوءاستفاده از اطلاعات موجود در گوشی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شخصی که با سرقت گوشی همسر برادر خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه‌های اجتماعی و سوءاستفاده از اطلاعات موجود در گوشی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی کریمی، گفت: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار کرد کهپس از سرقت تلفن همراه وی، شخص ناشناسی در حال استفاده از اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی نصب شده بر روی گوشی او است و با ارسال پیام‌های غیراخلاقی به مخاطبان، سبب بدنام کردن وی در بین اقوام و دوستان شده، لذا رسیدگی به پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات لازم، فردی را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی، متهم را که برادر شوهر شاکیه بود، دستگیر و به این پلیس منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه ارتکابی اقرار کرده است، از هموطنان خواست حتما بر روی گوشی و شبکه‌های اجتماعی خود رمز ایمن قرار داده و این رمز را در اختیار افراد غیر به هیچ عنوان قرار ندهند، همچنین در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *