پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵ قبل از ظهر به وقت تهران

افشاگری احمدی‌ نژادی‌ های سابق

افشاگری احمدی‌نژادی‌های سابق آغاز شد
سپردن پروژه ۴۰۰میلیاردی کیش به فرد خارج کشور!
دلمشغولی رئیس‌جمهور ساختن از مشایی؛ دلیل سوءاستفاده بابک زنجانی

%postname%

خورشید هیچگاه پشت ابر پنهان نمی‌ماند و این حقیقتی است که بارها و بارها به اثبات رسیده است. در آن هنگام که دلواپسان سرمست از انتشار فیش‌های حقوقی برخی مدیران دولت یازدهم بودند توجه نداشتند که در سویی دیگر یکی از خودشان در حال انتشار ناگفته‌هایی از دولتی است که سرمستان از حامیان آن بودند؛ افشای چیزهایی که البته از سوی دلسوزان و اصلاح‌طلبان جدید نبود، چون بارها نسبت به آن تذکر داده بودند اما هر بار با تکذیبیه مواجه و به سیاه‌نمایی متهم می‌شدند اما حالا یکی از خودشان آنچه گفته شد و جدی نگرفتند را بازخوانی می‌کند. محمد ایمانی که یادداشت نویس کیهان است چندی است با طیف دلواپسان به ویژه حامیان مشایی وارد چالش تلگرامی شده و خطاب به آنها روزهایی را یاد آوری می‌کند و سوالاتی را می‌پرسد که تا به امروز پاسخی به آنها داده نشده است.

دهن‌کجی به خودی‌ها با انتشار عکس مشایی!
برخی معتقدند دو دستگی میان اصولگرایان در حمایت از جلیلی یا احمدی‌نژاد منجر به این افشاگری‌ها شده است؛ چرا که طیفی از اصولگرایان معتقدند بازگشت احمدی‌نژاد برابر با بازگشت مشایی است و از این رو نمی‌خواهند روزهایی که حاشیه‌های زیادی از این یار دیرین احمدی‌نژاد برای دولتش ایجاد شد تکرار شود. بنابراین تاکید دارند حمایت از «احمدی‌نژاد منهای مشایی» قابل بررسی است و اگر غیر از آن باشد باید طرحی نو درانداخت که البته در این میان مشایی و حامیان او بیکار نبودند و به صورت واضح در راستای اعلام حضور مشایی فعالیت کردند که نمونه آخر چنین بود که مشایی در مراسم ترحیم والده علی اصغر شعر دوست ظاهر شد! همین حضور و انتشار تصاویرش را می‌توان پاسخ به انتقادات امثال محمد ایمانی یاداشت نویس کیهان ارزیابی کرد.

انتقادات تند خودی علیه خودی
ایمانی چندی پیش در کانال تلگرامی‌اش انتقاد از مدعیان قرار داشتن کشور در وضعیت شعب ابی‌طالب را آغاز کرد که به نظر می‌رشد منظور او بهمنی رئیس بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد است و در این باره نوشت: «به یاوه گفتند وضع ما وضعیت شعب ابی طالب است و رهبر معظم انقلاب پاسخ شان را دادند و فرمودند وضع ما وضعیت شعب نیست بلکه وضعیت پیروز بدر و خیبر است.

 

اما همان زمان (مثل امروز) به خاطر سوء مدیریت بزرگ‌ترین وارد‌کننده خودروهای لوکس بودیم و تحت نظر همان مدیریت بانکی و ستاد اقتصادی نیمه تعطیل در شرایط هجمه سنگین دشمن بود که فساد‌هایی مانند ۳ هزار میلیارد و تامین اجتماعی (برخی شرکت‌های شستا) و… پدید آمد. آن وضعیت وضعیت شعب بود یا وضعیت غنیمت‌طلبی سیاسی (انتخاباتی) یا اقتصادی برخی دیدبانان تنگه در جنگ پیروز احد که موجب شد جنگ مغلوبه شود و فتنه گران اقتصادی و سیاسی در سال‌های ۹۱ و ۹۲ شبیخون بزنند!؟»

 

البته قابل ذکر است پیش از آن هم ایمانی درباره شعب ابی طالب نوشته بود: «حتی اگر وضع ما وضعیت شعب بود که نبود آیا قرار است دولت محتمل آقای احمدی‌نژاد مجددا محور عملیاتی اقتصاد را به حال خود رها کند و مشغول بازی‌های سیاسی یا وعده‌های نامعقول نظیر یارانه ۲۵۰ هزار تومانی از دم برای همه! شود؟ دامن زدن به شلختگی‌های مدیریتی و دلمشغولی بی‌حد برای چگونگی رئیس‌جمهور ساختن از آقای مشایی همان تنگه احدی بود که موجب شد مفسدانی نظیر بابک زنجانی و خسروی مجال سوءاستفاده پیدا کنند و فرصت برای زبان درازی و غواصی برخی‌ام الفساد‌ها تا به امروز فراهم شود. » برخی در ابتدا چنین برداشت کردند که نوشته‌های ایمانی یک جنگ زرگری است اما با تدوام افشاگری‌های او مشخص شد موضوع جدی و فارغ از تعارف است چنانکه چنین ادامه داده است: «چرا کارهایی کردند که زبان مفسدان اصلی روی نظام و متدینین و حزب‌ا… دراز شد؟جریانی چنین بی‌کفایت و نوک دماغ بین و باندمحور و لجباز و تشجیع‌کننده دشمن می‌خواهد بر شانه‌های حزب‌ا… سوار شود و برگردد که چه؟ یا در وضعیت فعلی جنگ احزاب جبه‌های جدید و ایذایی وانحراف آفرین و غفلت‌سازبگشاید؟»

دوگانه احمدی‌نژاد – جلیلی هویدا شد!
البته بعدتر منشا اختلافات هویدا شد و باز هم ایمانی نوشت: «حلقه انحرافی سایه دکتر سعید جلیلی را باتیر می‌زنند. آنها به ویژه در حوزه مقاومت و بیداری اسلامی خلاف مشی حزب‌اللهی جلیلی عمل کردند و دربار دیکتاتورها را برحمایت از بیداری اسلامی ترجیح دادند اما ظرف هفته‌های اخیر برخی رسانه‌ها و کانال‌های این جریان به تواتر از دکتر جلیلی مطلب و تصویر منتشر می‌کنند تا امر را بر برخی نیروهای جوان حزب‌اللهی مشتبه کنند. این مشی اصالتا منافقانه است. نوعی گندم نمایی و جو فروشی. جماعت التقاطی مدعی مکتب ایرانی و بیداری انسانی و چفیه بینداز بر شانه مجسمه کوروش ! پیش از این بازی دوگانه مشابهی را با امثال آیت‌ا… مصباح‌یزدی راه انداختند و چون دستشان رو شد از ناسزاگویی به ایشان و ترور شخصیت هم دریغ نکردند.»

مسببان فساد ۳ هزار میلیاردی چه کسانی بودند
نکته جالب اینجاست که هر چه این اختلافات جلوتر رفت موضوعات دیگری فاش شد که شاید اگر امروز ایمانی آن را منتشر نمی‌کرد حامیان احمدی‌نژاد و طیف دلواپسان هرگز تن به انتشار آن نمی‌دادند. ایمانی نوشته است: «چه کسانی در دولت سابق موجب انحراف از شعارهای انقلاب شدند و مقدمات طعنه و زبان درازی مفسدین سیاسی و اقتصادی علیه دولت معطوف به آرمان‌ها را فراهم کردند؟ آیا بدون حاشیه‌سازی‌های سیاسی و فرهنگی و بستن دست مدیران حزب‌اللهی و میدان دادن به برخی افراد فاقد صلاحیت می‌شد تصور کرد فساد ۳ هزار میلیاردی امثال مه آفرید خسروی و سپس بابک زنجانی پدید آید؟ یا مثلا فلان فرد مقیم خارج، شرکتی را ظرف چند روز با یک میلیون تومان سرمایه ثبت کند و پروژه ۴۰۰ میلیاردی در کیش بگیرد و پیش پرداخت‌های کلان دریافت کند؟» او در ادامه همچنین نگاشته است: «این اتفاقات تلخ حاصل اخته کردن برخی وزارتخانه‌های مسئول در دولت و سپردن اختیارات بی‌حساب و کتاب دست چند فرد فاقد کمترین صلاحیت اجرایی و دارای ادعا‌های بدعت آمیز فرهنگی و سیاسی بود. این انحراف است واز دل این انحراف انواع مفاسد جوشید واسباب زبان درازی مفسدین و خائنین و فتنه گران را فراهم کرد. اگر حقانیت دولت سابق با بدعملی‌ها و بد مستی‌ها و ولنگاری‌های چند نفر معدود اما پر نفوذ، ملکوک و ملوث نمی‌شد، کجا مفسدان سیاسی و اقتصادی می‌توانستند امر را بر مردم مشتبه کنند و ضرورت عبور از ارزش‌ها و منطق حزب‌اللهی و انقلابی را تئوریزه کنند؟»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *