پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳ قبل از ظهر به وقت تهران

از کشتن سرباز روس دفاع می کنم + تصویر

مجله انلاین دوستان :  روزنامه “حریت” ترکیه با انتشار گزارشی از عدم ابراز پشیمانی عامل ساقط شدن جنگنده روسیه خبر داده است. این مرد ترک که ظن آن می رود که در این رویداد نقش اصلی را داشته باشد گفته است که از عمل خود به هیچ وجه پشیمان نیست.پس از این رویداد ترکیه و روسیه روابط شان تیره شد. پیش تر در یک کنفرانس مطبوعاتی “ولادیمیر پوتین” رییس جمهوری روسیه گفت که او هرگز نشنیده است که ترکمن ها در سوریه باشند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

روزنامه “حریت” ترکیه با انتشار گزارشی از عدم ابراز پشیمانی عامل ساقط شدن جنگنده روسیه خبر داده است. این مرد ترک که ظن آن می رود که در این رویداد نقش اصلی را داشته باشد گفته است که از عمل خود به هیچ وجه پشیمان نیست.

حریت اشاره کرده عامل این عملیات که “آلپ ارسلان چلیک” نام دارد که عامل این اقدام بوده می گوید:”آن جنگنده پنج دقیقه پیش از آن که ما سرنگونش کنیم مشعول بمباران بود و برادران ما را کشته و مجروح ساخته بود. زمانی که جنگنده ها شهروندان بیگناه ترکمن را هر روز بمباران می کنند هیچ جایی برای عدم حمله باقی نمی ماند”. او افزوده است:”مقابله به مثل حق طبیعی هر انسانی است. ما تلافی کردیم”.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

در جریان این حمله “اولگ پشکوف” یکی از دو خلبان سوخو -۲۴ سرنگون شده جان خود را از دست داد.

پس از این رویداد ترکیه و روسیه روابط شان تیره شد. در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۱۷ ستامبر گذشته “ولادیمیر پوتین” رییس جمهوری روسیه گفت که او هرگز نشنیده است که ترکمن ها در سوریه باشند. در تاریخ ۲۲ دسامبر نیز “رجب طیب اردوغان” رییس جمهوری ترکیه نیز پوتین را متهم کرد که حقایق را درباره سوریه و حملات هوایی نیروهای روس نمی گوید”.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *