پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

ازدواج همزمان یک مرد با چهار خواهر! +عکس

جیگمی وانگچوک- پادشاه بوتان- در سال ۱۹۸۸ با ۴ خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد!

در مراسم ازدواج او که فقط خانواده‌های مهم و موبدان معابد حضور داشتند، برای اولین کودک او نیز نامی تعیین شد. هم اکنون او صاحب هشت کودک است…

ملکه ویکتوریا و دانیل وستلینگ در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند. این ازدواج در حالی انجام شد که پدر شاهزاده ویکتوریا- کارل گوستاو- صراحتا با این ازدواج مخالف بود و اعلام کرد «داماد او به طبقه اشرافی تعلق ندارد و صرفا مربی ژیمناستیک دختر او بوده است».

به رغم این گفته‌ها آن‌ها با یکدیگر ازدواج کردند و در مراسم ازدواج ان‌ها ۱۲۰۰ نفر شرکت داشتند و ۵ میلیون نفر در نقاط مختلف جهان مراسم آن‌ها را به طور زنده تماشا می‌کردند.

ازدواج شاهزاده ژاپن، بیشتر به ملودرام فیلم‌های عاشقانه شباهت دارد. شاهزاده ژاپنی با پشت پا زدن به سنت‌ها و رسوم خانوادگی خود، در سال ۲۰۰۵ با یوشیکی کورودا- کارمند دولت- ازدواج کرد. موافقت او با این ازدواج به معنای خروج او از خاندان سلطنتی و مبدل شدن او به شهروندی معمولی درجامعه ژاپن بود.

در طول عمر ۴۵ ساله خاندان سلطنتی، یوشیکی اولین کسی بود که دست به چنین اقدامی زد و در سن ۳۶ سالگی- پس از موافقت خانواده با ازدواجش- خانواده را ترک گفت و با فرد مورد علاقه خود ازدواج کرد.

ksypebkjfkgyb0oj1e

منبع: ایرنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *