سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۷ قبل از ظهر به وقت تهران

شرایط بسیار سخت ازدواج در کره شمالی! +عکس

کشور کره شمالی محدودیت های بسیاری برای شهروندانش در نظر گرفته است، در این کشور شهروندان برای هرکاری که می خواهند انجام دهند، از سفر گرفته تا ازدواج و … باید از دولت این کشور مج دوزات لازم را دریافت کنند.

به گزارش مجله خبری دوستان : در این کشور اگر پسر و دختری قصد ازدواج داشته باشند باید درخواست ازدواج شامل نحوه آشنایی، عاشق شدن و توضیحات کامل را به وزارت اطلاعات و امنیت کره بدهند تا در صورت تایید، مجوز ازدواج صادر شود! در غیر این صورت حق ازدواج نخواهند داشت.

http://res.cloudinary.com/korea-konsult-ab/image/upload/c_limit,f_auto,q_auto,w_800,dpr_auto/v1474627807/individual_tours/IMG_3778.jpg

۳.۴/۵ - (۲۱ امتیاز)

۵ دیدگاه‌ها

  1. در پاسخ به علیرضا :ایکاش یاد بگیریم بیندیشیم بعد حرف بزنیم.

  2. اول باید بتونه وارد اون کشور بشه.

  3. اگه یه ایرانی بخواد بادهتر کره شمالی ازدواج کنه راهش چیه

  4. سلام به نظرمن اجازه دولت برای ازدواج مثل آن که در کره شمالی شاهد آن هستیم ضروریه چون در اکثر مواقع افراد صلاحیت لازم برای امر بسیار خطیر ازدواج رادارند مثل مادر من که حتی نمیتونه خودشو برگردونه و۸ تا فرزند داره به نظرم کشور کره شمالی جز قانونمند ترین جوامع جهان هست ومثلا در باره ازدواج ودرباره واحوال شخصیه کشورهاباید از امثال کشورهاییمثلکره شمالی یاد بگیرند وما هنوز بابانوئل شدن ومنتظر شدن مثل کشور کره شمالی تفاوت بسیاری داریم حرف زیاده ونیاز به یک کتاب مستقل در این باره به شدت نیاز کشور ایران وسایر جوامع هست زنده باد کشورهای واتیکان وکشورکره شمالی امیدوارم نظرم ثبت بشه که عین حق وحقیقتش کسی نظری داره

  5. بهترین کار وانجام دادن در رابطه با ازدواج نمونه
    های زیادی مثال مامان خود من که نمیتونه خودشو ادارهکنه ازدواج کرده به نظرم اجازه دولت مثل در کره شمالی برای ازدواج ضروریه واگر نباشه ازدواج بالهایت نظریدارن؟

    ل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *