پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

ارشا اقدسی مجری مسابقه اب و اتش شد

تهیه‌کننده مسابقه «آب و آتش» درباره این مسابقه و جزییات آن توضیح داد و عنوان کرد که ارشا اقدسی مجری این مسابقه است چون مجری باید از توانمندی های خاصی برخوردار باشد.

%postname%

علیرضا نادری تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با مهر با اشاره به مسابقه «آب و آتش» که در آب انجام می شود و قرار است از شبکه نسیم به تولید برسد، گفت: «آب و آتش» مسابقه ای میدانی است که بخش اعظم آن در آب انجام می شود و شرکت کنندگان باید توانمندی حضور در آب و استقامت بدنی را داشته باشند.

وی با اشاره به جزییات این مسابقه توضیح داد: پیش تولید و طراحی این مسابقه سه ماه طول کشید و قرار است به زودی فراخوانی برای ثبت نام شرکت کنندگان در شبکه نسیم پخش کنیم. این مسابقه به دلیل اینکه در آب انجام می شود و از طرفی گفتگوهایی که دارد بعدا توسط میرطاهر مظلومی به عنوان مدیر دوبلاژ دوبله می شود.

تهیه کننده مسابقه «آب و آتش» با اشاره به حضور ارشا اقدسی در این مسابقه اظهار کرد: از آنجایی که مسابقه نیاز به اکت هایی دارد و همچنین به شکل میدانی است نیاز به یک نفر چون ارشا اقدسی داشتیم. او توانایی های خاصی دارد و قرار است راکوردها و بازی هایی در میدان مسابقه و استودیو داشته باشد.

نادری درباره نحوه حضور شرکت کنندگان در این مسابقه نیز بیان کرد: ما در این مسابقه خانواده ها را به صورت چهار گروه چهار نفره و به شکل شناور روی دریاچه داریم و هر مسابقه چهار مرحله دارد. تیم برنده در همان روز مشخص شده و درنهایت یک مسابقه فینال برگزار می شود.

وی درباره طراحی این مسابقه و اینکه تا چه حد از مسابقه های خارجی الگو گرفته است، یادآور شد: قطعا مسابقه های دنیا بررسی می شوند، به هر حال این مسابقات دیده شده و دوباره طراحی می شوند. یکی از ویژگی های مسابقه ما هم این است که در کشورهای خارجی فرد کوچکترین عضو جامعه است درحالیکه در جامعه ما خانواده کوچکترین عضو است.

تهیه کننده «آب و آتش» در ادامه درباره فضای این مسابقه تصریح کرد: شبکه نسیم کمک زیادی در برگزاری این مسابقه داشت، ما حدود ۲۰۰۰ متر فضای خشکی و حدود ۱۰ هزار متر فضای آب را برای مسابقه پیش بینی کرده ایم و قرار است مسابقه در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شود. منتها خود این کار سختی های زیادی دارد چون حتی یک میخ نمی توان به کف این دریاچه کوبید و ما از سازه های شناور به جای سازه های ثابت استفاده کردیم.

نادری همچنین با اشاره به زمان ضبط هر یک از برنامه ها عنوان کرد: پیش بینی ما این است که هر مسابقه در یک روز و در طول ۸ تا ۱۲ ساعت ضبط شود.

وی در پایان درباره تست هایی که از شرکت کنندگان برای این مسابقه گرفته می شود، توضیح داد: ما در هنگام تست گرفتن از افراد به بازیگری هم توجه می کنیم چون آنها باید بازی هایی هم در طول برنامه داشته باشند. امیدواریم بعد از تولید مسابقه از شهریور ماه آن را روی آنتن شبکه نسیم ببریم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *