پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

ارزانترین خودروهای مدرن دنیا+ تصاویر و قیمت

مشتریان خودرو در سراسر دنیا همیشه به دنبال خودروهایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب امکانات روز موجود در صنعت خودروسازی را نیز پوشش دهند.

خودرو یکی از ارکان جدایی ناپدیر زندگی افراد شده است و با توجه به شرایط اقتصادی و پیشرفت روز افزون تکنولوژی خودروسازی، خریدار انتظار دارد تا با صرف حداقل هزینه به حداکثر امکانات دسترسی پیدا کند.

در بررسی های صورت گرفته و مقایسه ی خودروهای کارخانه های دنیا ۹ خودرویی که در این خبر می بینید در بین خودروهایی با قیمت زیر ۱۰هزار دلار به عنوان ارزانترین خودروهای مدرن معرفی شده اند که دارای امکانات و کیفیت مناسبی نیز هستند.


۱٫  باجاج RE60 : این خودرو از سال ۲۰۱۲ در کشور هند تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۳۰۰۰دلار  معادل ۱۰,۵۵۷,۶۰۰ تومان به فروش می رسد.
%postname%

۲٫ تاتا نانو:  این خودرو از سال ۲۰۰۸ در کشور هند تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۲۰۰۰ دلار  معادل ۷,۰۳۸,۴۰۰ تومان به فروش می رسد.
%postname%

۳٫ چری کیوکیو: این خودرو از سال ۲۰۰۳ در کشور چین تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۵۰۰۰ دلار  معادل ۱۷,۵۹۶,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.
%postname%

۴٫ ماروتی سوزوکی ۸۰۰: این خودرو بین سال های ۱۹۸۳ تا ۲۰۱۴ تولید شده است و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۴۵۰۰ دلار  معادل ۱۵,۸۳۶,۴۰۰  تومان به فروش می رسد.
%postname%

۵٫ جیلی MR : این خودرو چینی از سال ۲۰۰۰ تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۵۵۰۰ دلار  معادل ۱۹,۳۵۵,۶۰۰  تومان به فروش می رسد.
%postname%

۶٫ چری A1 سدان: این خودرو چینی از سال ۲۰۰۷ تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۷۵۰۰ دلار  معادل ۲۶,۳۹۴,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.
%postname%

۷٫ هیوندای i10 : این خودرو از سال ۲۰۰۷ به سفارش هند در ژاپن تولید شده است و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۹۱۰۰ دلار  معادل ۳۲,۰۲۴,۷۲۰ تومان به فروش می رسد.
%postname%

۸٫ فیات پالیو: این خودرو تولید کشور برزیل است که با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت ۹۰۰۰ دلار معادل ۳۱,۶۷۲,۸۰۰ تومان به فروش می رسد.
%postname%

۹٫ داسیا لوگان: این خودرو تولید کمپانی فرانسوی رنو است که به قیمت ۶۵۰۰ دلار معادل  ۲۲,۸۷۴,۸۰۰ تومان با امکانات و کیفیت قابل قبولی به فروش می رسد.
%postname%
** قیمت ها با توجه به نرخ روز دلار تبدیل گردیده اند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *