پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ قبل از ظهر به وقت تهران

ادعای دونالد ترامپ/ باید ۱۵۰ میلیارد دلار به ایران پرداخت کنیم

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهور امریکا معتقد است که آمریکا براساس توافق هسته ای باید نزدیک به ۱۵۰ میلیارد دلار به ایران پرداخت کند.

روزنامه واشنگتن پست در مطلبی نوشت که دونالد ترامپ معتقد است که آمریکا براساس توافق هسته ای باید نزدیک به ۱۵۰ میلیارد دلار به ایران پرداخت کند.

آمریکا باید نزدیک به 150 میلیارد دلار به ایران پرداخت کندروزنامه «واشنگتن پست» در مطلبی  تازه‌ترین اظهار نظر دونالد ترامپ درباره توافق هسته‌ای ایران و آمریکا را منعکس کرده است که مدعی است آمریکا براساس توافق هسته ای باید نزدیک به ۱۵۰ میلیارد دلار به ایران پرداخت کند.

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دراین باره تصریح می کند: موقعی که من به متن توافق هسته ای نگاه می کنم متوجه می شوم که این توافق یک طرفه است و برای آمریکا هیچ سودی ندارد چون ما باید نزدیک به ۱۵۰ میلیارد دلار به ایران پرداخت کنیم؛ به  کشوری که عامل اصلی بی‌ ثباتی در منطقه است.

به نوشته واشنگتن پست دونالد ترامپ و جمهوریخواهان آمریکا از مخالفان جدی برجام هستند و  همیشه دولت اوباما را به خاطر توافق هسته ای با ایران مورد انتقاد قرار می دهند چرا که معتقدند توافق هسته ای موجب قدرت گیری ایران در منطقه می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *