پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴ قبل از ظهر به وقت تهران

ادعای جالب سرمربی منچسترسیتی/ چشمان «لیونل مسی» اشعه ایکس دارد!

سرمربی منچسترسیتی معتقد است ستاره بارسلونا زمانی‌که در زمین به دنبال بازیکنان خودی می گردد، چشمانش اشعه ایکس دارد.

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,سرمربی منچسترسیتی

روز سه شنبه دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. «پپ گواردیولا» سرمربی «سیتیزن ها» که زمانی در باشگاه «کاتالان» مربیگری می کرد، به خوبی «لیونل مسی» ستاره بارسلونا را می شناسد.

گواردیولا امیدوار است تا بازیکنانش نسبت به بازی دو هفته قبل، عملکرد بهتری مقابل مسی داشته باشند. در آن دیدار که با پیروزی چهار بر صفر بارسلونا به پایان رسید، ستاره آرژانتینی موفق شد تا هت تریک کند.

 

به نقل از «دیلی میل»، گواردیولا گفت: مسی در حالی بازی می کند که انگار در هر لحظه از یک اشعه ایکس ذهنی برای دیدن تمام فضای زمین استفاده می کند. وقتی او مدافعان را در حال مراقبت از خودش می بیند، مسیرش را به فضای دیگری تغییر می دهد. به نظر می رسد که در زمین به آهستگی راه می رود و شاید نسبت به سایرین آمار دوندگی پایینی دارد اما زمانی‌که توپ به او می رسد کاملاً می داند چه کسی در کجای زمین حضور دارد و سپس ... شوت!

 

بارسلونا در صورت پیروزی مقابل منچسترسیتی، صعود خود را به دور بعد مسابقات قطعی خواهد کرد. آنها با کسب ۹ امتیاز از سه بازی و با پنج امتیاز بیشتر از تیم دوم، در صدر گروه C قرار دارند.

 

اما سیتی شرایط متفاوتی دارد. آنها در بازی نخست مقابل مونشن گلادباخ پیروز شدند ولی با کسب یک تساوی مقابل سلتیک و شکست مقابل بارسلونا در «نیو کمپ» با چهار امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند و تلاش می کنند تا به دور حذفی مسابقات راه یابند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *