پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!

مجله انلاین دوستان :    جواد رضویان مجری و کارگردان برنامه ترکیبی طنز «سه شو»، شب گذشته در آیتمی کمدی شوخی تند و تیزی با مهران مدیری داشت.

اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!!

جواد رضویان این روزها با دو برنامه «سه شو» و سریال «در حاشیه ۲» روی آنتن است و سریال «جایزه بزرگ» را هم در نوبت بازپخش دارد. این کمدین شب گذشته در برنامه «سه شو» در آیتمی که با بازی مهران غفوریان پخش شد، شوخی عجیبی را با مهران مدیری ترتیب داد.

آیتمی که تلافی جویانه به نظر می‌رسید و شبهه ایجاد اختلاف میان رضویان و مدیری را تأیید کرد. در این آیتم رضویان نقش مدیری را بازی می‌کرد و غفوریان هم جای رضویان ظاهر شد. در طول آیتم رضویان (مدیری) و غفوریان (رضویان) بر سر تسویه حساب مانده از پروژه‌های مشترک قبلی‌شان با یکدیگر بگو مگوی بامزه‌ای داشتند.

 

آیتمی که می‌شد از محتوای آن فهمید رضویان حدود سی میلیون از یک پروژه و ۵۰ میلیون از مجموعه دیگری که مدیری در مقام بازیگر همکاری داشته، طلبکار است! از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه این دو چهره کمدی شد، می‌شد دریافت که آیتم مذکور یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است.

ضبط برنامه «سه شو» و «در حاشیه ۲» این اواخر همزمان شده بودند و همین مسئله موجب شد تا رضویان بارها درخواست کند تا بخش‌های مربوط به او را در سریال مدیری زودتر ضبط یا کوتاه کنند تا او به برنامه خودش بپردازد. ضمن اینکه او به غفوریان هم نیاز داشت و تلاش زیادی کرد تا بازیگر و کارگردان سری مجموعه «زیر آسمان شهر» را نیز با خود همراه کند. مسئله‌ای که چندان به مذاق سازندگان «در حاشیه ۲» خوش نیامد.

 

حالا رضویان در واقع با تولید و پخش آیتم دیشب، طعنه عجیبی هم به مدیری زد.

«سه شو» دو روز پایانی هفته حوالی ساعت ۲۱ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *