پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر: سونا و جکوزی خانه مسکونی را جهنم کرد

سونا و جکوزی یک واحد مسکونی پنج طبقه در شرق تهران، در اتش سوخت.

تسنیم:  ساعت ۱۹:۳۲ شب گذشته حریق در یک منزل مسکونی در منطقه تهرانپارس، خیابان ۱۵۲ غربی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه‌های ۱۹ و ۱۰۳ آتش‌نشانی همراه با خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

مصطفی خوشبوئی؛ افسر آماده منطقه سه عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌سوزی از قسمت سونا و جکوزی یک واحد مسکونی در طبقه پنجم ساختمان پنج طبقه تک واحدی شروع شد که با حضور به موقع و سرعت عمل آتش‌نشانان مهار شد.

%postname%
%postname%

وی ادامه داد: با شعله‌ور شدن قسمت سونا و سوختن دیوارهای چوبی آن هر لحظه امکان داشت آتش به داخل اتاقهای خواب و کل واحد مسکونی کشیده شود که نیروهای آتش‌نشانی به سرعت با یک رشته لوله آبدهی، آتش‌سوزی را در همان محل شروع در قسمت سونا مهار و کاملاً خاموش کردند همچنین گروه دیگر آتش‌نشانان به جستجو در داخل اتاقها، راهروها و آسانسور که دچار دودگرفتگی شده بود، پرداختند که مشخص شد هیچ یک از ساکنان در این حادثه گرفتار و یا مصدوم نشده بودند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از مهار کامل آتش با به‌کارگیری فن فشار قوی، دودهای ناشی از این آتش سوزی را از داخل ساختمان به بیرون تخلیه و محل حادثه را ایمن کردند.

%postname%
%postname%
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *