پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

آیفون ۷ هم منفجر می شود! +عکس

پس از گلکسی نوت ۷ تا محصولات شیائومی و انفجار یک عدد آیفون در جیب دوچرخه سوار گرفته تا شایعات مربوط به گلکسی اس ۷ اج، این بار قرعه انفجار تلفن های همراه به نام آیفون درآمد و آیفون ۷ که جدیدترین محصول کمپانی اپل است منفجر شد.

به گزارش Phonearena نوشت: اخبار مربوط به آیفون ۷ و نوت ۷ در صدر اخبار فناوری قرار دارد. با وضعیتی که برای شرکت سامسونگ ایجاد شده است فرصت مناسبی برای کمپانی اپل به وجود آمده است تا گوی سبقت در رقابت با سامسونگ را از رقیب خود برباید اما انفجار آیفون ۷ در بسته بندی کمپانی، این رقابت را وارد فاز تازه‌ای کرده است.
آیفون 7 هم منفجر شد
«گلکسی نوت ۷ و اس ۷ اج» دو محصول کمپانی سامسونگ بودند که در حال شارژ شدن به دلیل نقص فنی در سخت افزار تلفن همراه منفجر می‌شدند و این موضوع باعث کاهش فروش تلفن های همراه سامسوتگ در بازار جهانی شد. این انفجار ها باعث ممنوعیت استفاده از این دو مدل تلفن همراه سامسونگ در بسیاری از کشور ها شده است.
اما قرعه این بار به نام اپل افتاده است. یک دستگاه آیفون ۷ وکیوم در حالی که سالم از مغازه خارج شده بود، قبل از اینکه به دست صاحب خود برسد منفجر شد.
kroopthesnoop در خصوص انفجار این تلفن گفته است:
من مطمئن نیستم! این اتفاق در حین تحویل کالا از کارخانه به مشتری رخ داده است.
شاید اگر کمی دقیق به تصویر نگاه کنیم به این موضوع شک کنیم که جعبه ضربه خورده است و یا باز شده است اما اگر از دیدی دیگر به ماجرا بنگریم به نظر نمی آید که این انفجار عمدا توسط کسی صورت گرفته شده باشد. این نخستین گزارش منتشر شده درباره محصول جدید اپل است؛ حال باید منتظر ماند و به نظاره نشست که آیا  انفجار آیفون ۷ مانند اس۷ اج دنباله دار خواهد بود یا این انفجار یک اتفاق یا خرابکاری بوده است.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *