پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

آزار و اذیت پسر افغان با چندین سگ

www.dustaan.com-آزار و اذیت پسر افغان با چندین سگمجله انلاین دوستان : سه مرد که اقدام به گروگان گرفتن پسری افغان کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک از طریق تماس شهروندی با سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع گروگانگیری در آدرس کهریزک، شورآباد، مطلع و سریعا واحد گشت انتظامی این یگان در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

در همین حین شخصی به هویت «حمید» از اتباع افغان به واحد گشت مراجعه کرد و گفت: دوست بنده به نام «قربان» که او هم از اتباع افغان می باشد، توسط افرادی به گروگان گرفته شده و در منزل مسکونی زندانی شده است.
در ادامه ماموران ضمن بررسی صحبت های مرد افغان و اطمینان از صحت گفته های حمید، موضوع را به سرکلانتری نهم اطلاع و طی هماهنگی های به عمل آمده و با حضور گشت های کلانتری، طرح ضربتی جهت نجات فرد گروگان گرفته شده را به اجرا درآوردند سپس ماموران با شناسایی منزل مورد نظر و بستن راه های فرار، وارد خانه شدند و دو نفر از گروگانگیران را به نام های «سامان» و «کیوان» دستگیر کردند.
در بازجویی از «سامان» و «کیوان» مشخص شد که قربان در اتاقکی در زیر زمین خانه زندانی شده است لذا ماموران به زیرزمین رفته و در حالی که یکی دیگر از گروگانگیران به هویت «حجت» در حال ضرب و شتم قربان بود، او را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را آزاد کردند.
پس از انتقال متهمان به کلانتری، قربان به ماموران گفت: سامان مرا با ترفندی به خانه اش کشاند و سپس با همکاری «حجت» و «کیوان» دست و پاهایم را بستند و با آزاد کردن چندین سگ شروع به آزار و اذیت من کردند و سپس با ضرب و شتم درخواست ۲۱ میلیون تومان وجه نقد در ازای آزادیم را کردند.
فرد گروگان گرفته شد، افزود: از آنجایی یکی از تلفن های همراهم از چشم ۳ گروگانگیر دور مانده بود، توانستم با پیامک، دوستم حمید را در جریان گروگانگیری قرار دهم.
سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم پلیس تهران با اعلام این خبر، افزود: این طور که تحقیقات پلیسی مشخص کرده است، انگیزه این گروگانگیری اختلاف حساب «قربان» و «حجت» بوده است لذا پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی فرستاده شد.
امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. بیشین سرجات پسرخوب، آدم کمه بیاییم شماروآنالیزکنیم، هه کجابردین خودتونو فقطتو توهمین

  2. عزیزان هم وطن دولت ما افغان دوست هست و حتما سودی میبینه که اونارو بین مردمش راه داده اما ما ملت ناموسمون با چشمای بادومی افغانها هر روز انالیز میشه و تجاوز میشه بهشون چون دولت دلسوزه افغانهاست… و به نام اسلام راه همشونو راه میده و حق نداره بیرونشون کنه چون میترسه بهش بگن نژاد پرست در صورتی که این نجات مملکته اگه افغانها رو دوست دارید مسئولین برید راه نجات کشورشونو بهشون تعلیم بدین تا برند نه اینکه از شرق تا غرب شمال تا جنوبو افغانی پر کنید به عنوان انسان دوستی واقعا ما چی میکشیم از دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *