پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

آبروریزی دختران فوتبالیست در آسیا!

مجله انلاین دوستان :  تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کاری کارستان کرد.

 dustaan.com-آبروریزی دختران فوتبالیست در آسیا!تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کاری کارستان کرد. در این رقابت ها که با حضور تیم های مطرح آسیا برگزار شد تیم ملی ایران تاریخی شد و با ۲۹ گل خورده از سه بازی به کشور برمی گردد. ملی پوشان کشورمان در بازی نخست خود برابر کره جنوبی ۱۳ گل، در بازی دوم مقابل کره شمالی ۹ گل و در بازی آخر برابر تایلند ۷ گل دریافت کردند تا ضعیف ترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

به گزارش سایت ورزش بانوان ، مهناز امیرشقاقی، سرمربی این تیم یک بار دیگر هم گویی به این شکست ها عادت کرده است، چراکه در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ که با میدان دادن به جوانان باعث نیمکت نشینی بازیکنان باتجربه و بزرگسال شد، شکست های تلخی را برای تیم ملی ایران رقم زد و حالا این تیم پس از چند بازی تدارکاتی و حدود یک سال اردو نتایجی را کسب کرد که بسیاری معتقدند مالدیو را رو سفید کرده اند.

برخی انتخاب وی را از همان ابتدا غلط می پنداشتند و با مربیگری وی در دو تیم ملی بزرگسالان و جوانان مخالف بودند، اما این مخالفت ها سودی نداشت تا اینکه فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اولین قربانی اصرار آقای کفاشیان برای انتخاب مهناز امیرشقاقی شد. وی که با حضور او در تیم ملی مخالف بود، برکنار شد تا الهه عرب عامری سکان هدایت امور بانوان را در دست بگیرد. وی نیز درصدد برآمد سکوت و آرامش را بر تیم ملی حاکم کند، اما ثمره آن گلهای مفتضحانه در مسابقات زیر ۱۹ سال بود. این شکست آنقدر بازتاب وسیعی در ایران داشته است که همه اهالی فن را شوکه و ناراحت کرده است. حال مشکل دیگری وجود دارد که مسئولان با این نتایج تیم ملی فوتبال بانوان را منحل نکنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *