پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ بعد از ظهر به وقت تهران

کودک یک ساله ای که توانایی پزشکان را به چالش کشید! +عکس

پزشکان از معالجه دختری یک ساله که حدود یک ماه پیش به کما رفته بود ناامید شده بودند، و درست زمانی که قصد قطع کردن دستگاه تنفس مصوعی را داشتند با صحنه ای عجیب روبرو شدند!

یک دختر بچۀ یک ساله در الجزایر که به کُما رفته بود ، هنگام بحث و گفتگوی پزشکان معالج برای برداشتن دستگاه تنفس مصنوعی به هوش آمد و زندگی خود را ازسرگرفت.
العالم: این دختر بچۀ الجزایری به نام مروه که از اختلالات عصبی شدید رنج می برد ، سپتامبر گذشته در بیمارستان بستری شد و پزشکان معالجش که از بهبودی وی ناامید شده بودند ، می خواستند دستگاه تنفس مصنوعی را بردارند ولی پدر و مادرش شدیداً مخالفت کردند.
کودک الجزایری
پدر و مادر مروه با راه اندازی کمپینی در فیسبوک برای جمع آوری پول با هدف تمدید مدت بستری دختر خود در اتاق کُما بیش از ۷۰ هزار امضاء جمع کردند و با همین امضاها دادگاه را وادار کردند که حکم تمدید بستری دخترشان را به مدت ۲ ماه دیگر صادر کند.
ولی پزشکان معالج معتقد بودند که امیدی به زنده ماندن مروه نیست و اگر زنده بماند، نمی تواند به راحتی راه برود ، غذا بخورد و نَفَس بکشد.
پزشکان معالج ۱۰ روز پس از صدور حکم دادگاه با همدیگر درباره برداشتن یا برنداشتن دستگاه تنفس مصنوعی بحث و گفتگو می کردند که ناگهان مروه به هوش آمد و با بیرون آمدن از اتاق کُما معجزه را به آنها نشان داد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *