سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۰ قبل از ظهر به وقت تهران

پردرآمدترین زن بازیگر جهان کیست؟ +عکس

اما استون بازیگر ۲۸ ساله سینمای هالیوود  که سال پیش برای بازی درخشانش در «لالا لند» موفق به دریافت اسکار شد، اینبار لقب پردرآمدترین بازیگر زن جهان را به خود اختصاص داده است..

http://www.faratab.com/files/content/pics/201604/146088510483523867.jpg

پردرآمدترین زن بازیگر جهان کیست؟

به گزارش خبرآنلاین، اما استون در فهرست فوربز از پردرآمدترین بازیگران زن سینمای جهان بالاتر چهره‌های مشهوری چون جنیفر لارنس و جنیفر آنیستون قرار گرفت.

بازیگر ۲۸ ساله سینما در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۲۶ میلیون دلار درآمد داشت که بخش عمده آن از بازی نقش میا در فیلم «لالا لند» به دست آمد. او برای بازی در این نقش اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را نیز از آن خود کرد. «لالا لند» در جهان بیش از ۴۴۵ میلیون دلار فروش داشت.

 

استون چندی پیش در اعتراض به شکاف دستمزد میان زنان و مردان سخن گفته و اعلام کرده بود که برخی از بازیگران مرد برای رسیدن به برابری با او کمتر دستمزد گرفته‌اند.

 

در فهرست امسال فوربز پس از استون نام جنیفر آنیستون به چشم می‌خورد که با در‌آمد ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در رده دوم ایستاده است. او سال گذشته فیلم‌هایی چون «مهمانی کریسمس در اداره» و «پرنده‌های زرد» را بر پرده سینما داشت اما بخش عمده درآمدش از راه تبلیغ برای شرکت‌هایی چون هواپیمایی امارات حاصل شد.

 

سال گذشته عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان در اختیار جنیفر لارنس بود. او امسال در جایگاه سوم قرار دارد و در یکسال ۲۴ میلیون دلار کسب کرده است. لارنس سال گذشته فیلم‌های بزرگی چون «عطش مبارزه» را بر پرده سینما نداشت و بیشتر از راه بازی در پروژه‌های کوچک‌تری چون فیلم ترسناک «مادر» به کارگردانی دارن آرنوفسکی درآمد داشت.

 

در سال ۲۰۱۵ پس از هک سرورهای کمپانی سونی مشخص شده بود که جنیفر لارنس در «کلاهبرداری آمریکایی» از بازیگران مرد فیلم کمتر دستمزد گرفته است.

 

چهارمین بازیگر زن پردرآمد سال گذشته ملیسا مک‌کارتی است و در جایگاه پنجم میلا کنیس ایستاده است.

 

تازه وارد فهرست بازیگران پردرآمد اما استون ستاره فیلم «دیو و دلبر» است. فیلم «دیو و دلبر» با بازی اما استون در جهان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت.

 

شارلیز ترون، کیت بلانشت، جولیا رابرتس و ایمی آدامز دیگر زنان بازیگر پردرآمد فهرست فوربز هستند. در فهرست زنان بازیگر پردرآمد سه نفر با درآمد بالای ۲۰ میلیون دلار وجود دارد در حالی که سال گذشته چهار نفر از این مرز گذشته بودند.

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *