پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

پخش «دایره داوود» به مناسبت فوت داوود رشیدی

شبکه ستند به مناسبت فوت داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون مستند «دایره داوود» که مربوط به زندگی حرفه ای این بازیگر است را پخش خواهد کرد …

%postname%

شبکه مستند سیما به مناسبت درگذشت داوود رشیدی امشب ۵ شهریور ساعت ۲۳ مستند پرتره «دایره داوود» درباره زندگی حرفه ای این بازیگر پیشکسوت را روی آنتن می فرستد.

 داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح امروز ۵ شهریور به دلیل ایست قلبی در منزل درگذشت.

شبکه مستند به همین مناسبت امشب ساعت ۲۳ مستند بلند سینمایی «دایره داوود» به کارگردانی اردشیر شلیله را که با موضوع زندگی حرفه ای داوود رشیدی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است، روی آنتن می فرستد.

در این مستند علاوه بر داوود رشیدی، هنرمندانی چون کیومرث پوراحمد، هوشنگ گلمکانی، فاطمه معتمدآریا، پرویز نوری، مهدی هاشمی، لیلی رشیدی، احترام برومند، محمد سجادی، رضا بابک، شهلا حائری و سیروس ابراهیم زاده حضور دارند.

از جمله عوامل «دایره داوود» که به بررسی زندگی حرفه ای این هنرمند در تئاتر و سینما می پردازد می توان به راوی: کورش سلیمانی، تصویر: آرمان فیاض و فتاح نظریان، تدوین: اردشیر شلیله، صدا: محمود کاشانی و حسام مژده هی نیا، دستیار کارگردان: اکرم انصاری، مدیر تولید: سهراب شلیله و امور فنی: موسسه خط سوم اشاره کرد.

«دایره داوود» جمعه پنجم شهریور ساعت ۲۳ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ششم شهریور ساعت ۱۴ بازپخش می شود.

شبکه مستند درگذشت این هنرمند را به مردم، جامعه هنری و خانواده محترم رشیدی تسلیت می گوید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *