پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش پیام صادقیان به اظهارات جنجالی حنیف عمران زاده

پیام صادقیان، هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم هنوز به قهرمانی امیدوار است و با شکست دادن سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد. صادقیان در خصوص شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که در زیر می‌آید:

واکنش پیام صادقیان به اظهارات جنجالی حنیف عمران زاده
واکنش پیام صادقیان به اظهارات جنجالی حنیف عمران زاده

**: آیا پرسپولیس هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر امید دارد؟

مطمئن باشید شرایط پرسپولیس از تیم‌هایی که بالای ما هستند خیلی بهتر است. بازی با سپاهان را که رد کنیم کارمان راحت‌تر می‌شود اما دیگر مدعیان در هفته‌های آینده همه با هم بازی دارند که این به سود پرسپولیس است. ما اگر سپاهان را ببریم به کورس قهرمانی برمی‌گردیم. در این بین چشم انتظار دعا و حمایت‌های هواداران پرسپولیس هستیم تا با انگیزه‌ای که به ما می‌دهند در بازی روز جمعه پیروز شویم.

**: عمران‌زاده گفته است که جام را باید از همین حالا به استقلال بدهند. در مورد حرف‌های او چه نظری داری؟

فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما اگر بازی جمعه را ببریم خیلی چیزها تغییر می‌کند.

**: پرسپولیس در ۵ بازی فقط ۲ امتیاز گرفته است. این موضوع به خاطر اُفت فنی بود یا حواشی؟

مسلماً درصد زیادی از این اتفاقات به حاشیه‌ها ربط داشت و دیدید که قبل از این اتفاقات چقدر خوب نتیجه می‌گرفتیم. متاسفانه مرا محروم کردند و اتفاقاتی برای من و مسلمان رخ داد که تمرکزمان را به هم زد. این همه بازیکن در اردوی کیش بودند ولی بدون اینکه مدرک بیاورند به ما اَنگ قلیان کشیدن چسباندند.

**: در حال حاضر شرایط روحی‌ات چطور است؟

هنوز هم از لحاظ فکری درگیر هستم. هر کجا مرا می‌بینند می‌گویند قلیانی اما جواب کسی را نداده و نمی‌دهم. واقعاً دست مسئولان درد نکند! این شرایط واقعاً عذاب‌آور است. من معتقدم می‌خواستند صادقیان را زمین بزنند که زدند.

**: فکر نمی‌کنی با این اتفافات تیم ملی را از دست می‌دهی؟

همه تلاشم را انجام می‌دهم اما همه چیز به تصمیم کادر فنی مربوط است. حتی با این حاشیه‌ها هم فوتبالم را بازی کرده و معتقدم اُفت نکردم. با این حال وقتی پرسپولیس نتیجه نگرفت بازی من و دیگران هم به چشم نیامد. فقط از مسئولان خواهش می‌کنم این ماجرا را تمام کنند. امثال من با این سن، آینده فوتبال ایران هستند و بهتر است که از ما حمایت کنند.

**: فکر نمی‌کنی با این اتفاقات نظر کی‌روش برای دعوت از تو منفی باشد؟

او یک مربی حرفه‌ای است و واقعیت‌ها را می‌داند. مطمئناً او می‌داند بدون مدرک و دلیل این مسائل را در مورد ما مطرح کرده‌اند. تلاش می‌کنم بهترین بازی‌ها را انجام دهم تا به تیم ملی برسم.

**: با این جوی که در مورد تو وجود دارد، تمایل نداری از فوتبال ایران بروی؟

من از چند تیم عربی و اروپایی پیشنهاد دارم اما الان فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنم تا در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم. مطمئناً در سن ۲۰ سالگی خیلی به نفع من است که به اروپا بروم و اولویتم برای سال بعد رفتن به فوتبال اروپا است. البته باز هم می‌گویم که الان تمام فکر و ذکرم موفقیت پرسپولیس است.

**: مثل اینکه گفته بودی عاشق پرسپولیس نبوده‌ای؟

از حرف‌های من برداشت دیگری صورت گرفت. من گفتم تا قبل از آمدن به پرسپولیس، نه پرسپولیسی بودم، نه استقلالی و مثل خیلی‌ها نبودم که بگویم از بچگی عاشق فلان تیم بودم اما از وقتی به پرسپولیس آمدم عاشق این تیم شدم و هستم. من نگفتم که عاشق پرسپولیس نیستم.

جام نیوز

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *