پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش هنرمندان به درگذشت جری لوییس +عکس

هنرمندان سرشناس کشورمان  با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام از خاطرات خود با آثار کمدین فقید آمریکا جری لوییس نوشتند.

 

واکنش بازیگران به درگذشت جری لوییس/تصاویر

واکنش بازیگران به درگذشت جری لوییس/تصاویر

واکنش بازیگران به درگذشت جری لوییس/تصاویر

واکنش بازیگران به درگذشت جری لوییس/تصاویر

واکنش بازیگران به درگذشت جری لوییس/تصاویر

واکنش بازیگران به درگذشت جری لوییس/تصاویر

به گزارش خبرآنلاین، خبر درگذشت جری لوییس کمدین سرشناس آمریکایی در سن ۹۱ سالگی بازتاب گسترده ای در بین سینماگران جهان داشت.

 

مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو که سابقه همکاری با این هنرمند را در فیلم «سلطان کمدی» داشته‌اند هم در پیام‌هایی درگذشت او را تسلیت گفتند.

در این میان هنرمندان ایرانی چون رامبد جوان، باران کوثری، مهراب قاسم خانی و… هم با انتشار عکس هایی از این کمدین در صفحات خود در فضای مجازی درگذشت او را تسلیت گفتند.

در ادامه نوشته برخی از هنرمندان را می‌خوانید:

باران کوثری: «تکرار نشدنى، اوایل دهه پنجاه، سینماى کمدى جان تازه‌اى گرفت با زوج مارتین و لوئیس. با رفتن بعضى‌ها وزن زمین کم مى‌شه حتما جرى لوئیس افسانه اى یکى از اون هاست.»

مهراب قاسم‌خانی: «این مدت که دارم فیلم هاى مورد علاقه زندگیم رو معرفى میکنم بین دو سه تا از فیلماش مونده بودم. پاتسى؟ جواهرات خانوادگى؟ دهن گشاد؟ بوئینگ، بوئینگ؟ آخرش هم دهن گشاد رو انتخاب کردم که توى همین چند روز یه پست براش بذارم چون لیستم بدون جرى لوئیس اصلاً تکمیل نمیشد امروز یکى از دوست داشتنى ترین و شیرین ترین کمدین هاى تاریخ سینما رفت. کسى که هم نسل هاى من و پدرامون خیلى خیلى ازش خاطره داریم به شکل غم انگیزى خاطره سازهاى نسل ما دارن یکى یکى میرن این مدت که دارم فیلماى مورد علاقه ام رو معرفى میکنم خیلى از کامنت ها رو میخونم که حوصله شون سر رفته و دوست ندارن این پست ها رو.

از تعداد کمتر لایک ها نسبت به پست هاى دیگه هم مشخصه که موضوع مورد علاقه همه نیست… ولى بهتره عادت کنید چون تصمیم دارم ادامه بدم به این کار. دلم میخواد لذت ها و خاطرات خودم و نسلم رو به شراکت بذارم با دیگران و اگه فقط روى چهار نفر هم تاثیر بذاره برام کافیه.»

رامبد جوان: «کمدین مشهور سال‌های دور، جری لوئیس، در سن ۹۱ سالگی درگذشت. روحش شاد.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *