سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۷ قبل از ظهر به وقت تهران

مرگ مشکوک پسربچه ۴ ساله، رابطه نامشروع مادرش را فاش کرد

مرگ مشکوک پسربچه ۴ ساله ، رابطه پنهانی مادرش را با یک مرد غریبه برملا کرد، این دو در حال حاضر بازداشت بوده و تحقیقات از انها همچنان ادامه دارد.

%postname%

مرگ مشکوک پسری چهار ساله در یکی از محله‌های غرب تهران، راز دوستی پنهانی مادرش را با مرد غریبه فاش کرد. زن جوان و مرد غریبه در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر دوشنبه مرگ مشکوک پسری چهار ساله به قاضی مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. او همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و گروه بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در خانه‌ای در غرب تهران حاضر شدند. آنها مشاهده کردند پسر خردسال بر اثر خفگی فوت شده و کنار او پتوی کهنه‌ای قرار داد. بررسی‌‌های اولیه نشان می‌داد نوار پارچه‌ای حاشیه پتو به دور گردن این کودک بسته شده و باعث خفگی او شده است.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، جسد پسر خردسال به پزشکی قانونی منتقل شد. در این مرحله مادر و پدر کودک برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

 

ابتدا پدر کودک به افسر تحقیق گفت: مدتی بود که من و همسرم دچار اختلاف شده بودیم. روز حادثه زمانی که از محل کار به خانه آمدم، همسرم مدعی شد حال پسرمان بد شده و خواست به اورژانس زنگ بزنیم. پسرم هیچ حرکتی نداشت و هر کاری کردم، بیدار نشد و همسرم می‌گفت بیرون از خانه بوده و زمانی که بازگشته، دیده که این حادثه رخ داده است. امدادگران اورژانس تلاش کردند تا شاید پسرم نجات پیدا کند، اما بی‌فایده بود.

 

در ادامه مادر کودک به افسر تحقیق گفت: از یک سال پیش من و شوهرم باهم اختلاف داشتیم. این اواخر درگیری‌مان بیشتر شده بود. هشت ماه پیش بر اثر همین اختلاف‌ها با مرد مغازه‌داری آشنا شدم. تلفنی باهم در ارتباط بودیم و گاهی همدیگر را ملاقات می‌کردیم.

 

وی ادامه داد: بعدازظهر دوشنبه، فرزندم در خانه مشغول بازی بود. پتوی کهنه و قدیمی که نوار حاشیه آن پاره شده بود نیز کنج اتاق افتاده بود. او از من خواست برایش از مغازه خوراکی بخرم. از خانه بیرون رفتم و وقتی بازگشتم، دیدم پسرم کنج اتاق افتاده و نوار همان پتو دور گردنش گره خورده است. هر کاری کردم، پسرم به‌هوش نیامد. با شوهرم تماس گرفتم که آمد و به اورژانس هم زنگ زدیم. امدادگران خیلی تلاش کردند، اما بی‌فایده بود و فرزندم مرد. نمی‌دانم چطور این حادثه برایش رخ داد. باور کنید من او را نکشته‌ام.

 

در پی اعتراف‌های اولیه این زن، با دستور قضایی، مردی که با وی دوست بود نیز دیروز برای تحقیقات قضایی بازداشت شد. این مرد هم گفت که با زن جوان دوست بوده، اما از ماجرای مرگ فرزند او خبری نداشته است. این درحالی بود که زن و شوهر جوان نیز گفته‌های پیشین خود را تکرار کردند.

 

زن جوان و مردی که با او دوست بود، در بازداشت به سر می‌برند. تحقیقات از آنها در اداره آگاهی ادامه دارد.

۲/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *