سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

مردان ایرانی «کچل» می‌شوند!

مجله انلاین دوسنان :  شاهد افزایش کم‌مویی در میان مردان جوان هستیم که سبک زندگی و آلودگی هوا و … در این اتفاق نقش دارند.

dustaan.com-مردان ایرانی «کچل» می‌شوند! رئیس انجمن جراحان پلاستیک می‌گوید: شاهد افزایش کم‌مویی در میان مردان جوان هستیم که سبک زندگی و آلودگی هوا و … در این اتفاق نقش دارند. همین هم شده تا موارد کاشت مو زیاد شود.روزنامه شهروند آورده است: رکورد زده‌ایم؛ نه در یک مسابقه ورزشی یا المپیاد فیزیک و ریاضی، نه در گرفتن امتیاز علمی یا هنری. ما در جراحی بینی رکورد زده‌ایم. وقتی اعلام می‌شود هر‌ سال ۸۰ هزار ایرانی بینی‌شان را به تیغ جراحی می‌سپرند، حالا نه فقط بینی که گونه برای برجسته شدن، پوست صورت و پلک برای بالا رفتن، چانه برای بزرگ و کوچک شدن، سینه و باسن برجسته‌تر و شکمی که می‌خواهد کوچک شود هم به همان سرنوشت دچار شده‌اند.
می‌گویند گرایشمان عجیب شده، غیراصولی و نامتعارف، بینی عروسکی و گونه و لب‌های برجسته و صورت زاویه‌دار، مُد شده. آمارها در حال افزایش است، نه فقط در تعداد که در نوع جراحی‌ها. مردان هم گرایششان بیشتر شده، حالا هم در مطب جراحان پلاستیک بیشتر دیده می‌شوند و هم نزد متخصصان پوست برای تزریق بوتاکس.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *