پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجرای لغو کنسرت مازیار فلاحی در اصفهان

مجله انلاین دوستان : منطقه اصفهان، مازیار فلاحی سال گذشته هم در اصفهان کنسرت اجرا کرد، اما امسال گفته شد که تهیه کننده، بلیت‌ها را دو برابر قیمت معمولی به فروش رسانده و به همین دلیل اداره ارشاد مانع از برگزاری کنسرت شده است.

ماجرای لغو کنسرت مازیار فلاحی در اصفهان
ماجرای لغو کنسرت مازیار فلاحی در اصفهان

این در حالی است که تهیه کننده کنسرت مازیار فلاحی شامگاه گذشته (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران حاضر شد و فروش دوبرابری بلیت را ادعایی کذب دانست و گفت: قرار بود کنسرت مازیار فلاحی در تاریخ دوم و سوم بهمن در سالن رودکی برگزار شود. تلاش‌های بسیاری جهت دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد، اما متاسفانه با عدم پذیرش مجوز روبرو شدیم.

مازیار فلاحی ۷۲ ساعت معطل ماند

هادی نوروزی با اشاره به اینکه متاسفانه تیم تهیه کننده تا تاریخ اول بهمن ماه به منظور برپایی کنسرت درسر درگمی گرفتن مجوز بودند، اظهار کرد: با ملاقاتی که با تمنایی، معاون سینمایی ارشاد داشتیم، قرار براین شد تا نسبت به تهیه پوسترها و بلیت کنسرت اقدام کنیم که متاسفانه با اعلام منحل شدن کنسرت تمامی بلیت‌های فروخته شده از مردم پس گرفته و پول آنها باز گردانده شد.

تهیه کننده کنسرت مازیار فلاحی با بیان اینکه ۱۲ سال فعالیت فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد، ادامه داد: جای بسی تاسف است که شخصیت و منش یک هنرمند را با ادعاهای بی پایه زیر سوال برده و او را یک متخلف عنوان کنیم.

نوروزی با اشاره به اینکه مازیار فلاحی برای اجرای کنسرت به مدت ۷۲ ساعت در اصفهان معطل ماند، تصریح کرد: این هنرمند در بیان این اتفاق ابزار تاسف کرد و گفت که “از مسئولان شهر اصفهان بعید بود که اینگونه با هنرمند خود برخورد کنند”.

نورچشمی‌ها مانع اجرای کنسرت شدند

وی با اشاره به اینکه خسارت و هزینه‌های زیادی دربرگرداندن بلیت‌های فروخته شده به مردم متحمل شدیم، اضافه کرد: قیمت بلیت‌های فروخته شده ۵۰ هزار تومان بوده و شایعه‌ای که در خصوص بالا بودن قیمت بلیت‌ها بوده کذب است چراکه بلیت کنسرت احسان خواجه امیری که اخیرا برگزار شد ۲۵۰ هزار تومان بود.

نوروزی با بیان اینکه اگر مدیر کل بی تدبیری نمی‌کرد اکنون ۲۰۰ میلیون تومان خسارت حاصل نمی‌شد، گفت: متاسفانه نورچشمی‌ها در پشت پرده مانع از اجرای کنسرت فلاحی شدند که جای تاسف دارد.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۳ بهمن از اداره کل ارشاد درخواست کردیم تنها دو اجرا داشته باشیم، خاطر نشان کرد: متاسفانه در حالی که بلیت‌های کنسرت در دست شهروندان بود با عدم پذیرش این ارگان روبرو شدیم.

نوروزی با بیان اینکه در روزهای قبل از برپایی کنسرت یک هزار و ۴۰۰ بلیت فروخته شد، افزود: با اعلام لغو شدن کنسرت تمامی هزینه‌های متقبل شده به صاحبان برگردانده و این اتفاق تنها منجر به منفی جلوه دادن جایگاه فرهنگ و هنر اصفهان به مهمانان این کنسرت از جمله مازیار فلاحی شد.

تهیه کننده کنسرت مازیار فلاحی با اشاره به اینکه بی‌کفایتی مسئولان ذی‌ربط منجر شد تا اذهان عمومی نسبت به اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری کنسرت‌ها منفی شود، گفت: به صورت بارز مشخص بود که نورچشمی‌ها می‌خواستند نوروزی به التماس بیفتد که خوشبختانه موفق هم شدند.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به ارزش‌های فرهنگی و هنری پایبند هستم، خاطر نشان کرد: معتقدم اگر کسی در مدیریت اشتباه کرد نباید اشتباه او را بسط و گسترش داد چرا که هیچ منفعتی نخواهد داشت./ایسنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *