سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

قیمت محصول جدید ایران خودرو مشخص شد

مجله انلاین دوستان :معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از مشخص شدن قیمت «هایماs7» خبر داد و گفت: نخستین سری از این محصول که در ایران خودرو خراسان تولید شده به زودی وارد بازار مصرف می شود.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-قیمت-خودرو

به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: «هایماs7» در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک تولید و عرضه می شود. قیمت تعیین شده برای گیربکس دستی این خودرو ۷۱ میلیون و۹۰۰ هزار تومان و برای محصول اتوماتیک ۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

شرکت چینی هایما در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده و خودروی S7 حاصل مشارکت آن با شرکت مزدای ژاپن بوده است. این خودرو که بر روی پلاتفرم مزدا CX-7 بنا شده، در کارخانه ایران خودرو خراسان ساخته می شود.

طبق اعلام ایران‌خودرو، این خودرو دارای امکاناتی نظیر فرمان برقی، آیینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم کن، تنظیم برقی صندلی راننده در هشت جهت، سیستم گرم کن صندلی برای سرنشینان جلو، دوربین دید عقب و پخش DVD توسط سیستم صوتی، سان روف برقی، چراغ‌های LED، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید یا KeyLess و دکمه استارت (در مدل اتوماتیک)، شیشه شوی عقب، کروز کنترل (در مدل اتوماتیک)، ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ که مجهز به ترمز ضد قفل ABS+EBD هستند، سامانه کمک ترمز BAS، سیستم کنترل کشش TCS و سیستم پایداری ESP ، چهار ایربگ و همچنین سیستم صوتی دارای شش بلندگو است.

این خودرو با موتور چهار سیلندر دارای ۱۶ سوپاپ بوده و می‌تواند با رسیدن به دور ۶۰۰۰ در دقیقه، قدرتی معادل ۱۴۸ اسب بخار ایجاد کند.

خودروی S7 با دو گیربکس پنج سرعته دستی و پنج سرعته اتوماتیک وارد بازار می‌شود. همچنین مدل اتوماتیک دارای رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی بوده و مدل مجهز به گیربکس دستی هم از رینگ‌های ۱۶ اینچی بهره می‌برد.

مصرف سوخت ترکیبی مدل دستی ۸٫۱ و مدل اتوماتیک ۸٫۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *