پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

فیلم/ گردن زدن وحشیانه سه کُرد توسط داعش در مقابل چشم مردم

داعش در ویدئوی جدید خود صحنه‌هایی از گردنزنی سه پیشمرگه را در یک خیابان شلوغ عراق به نمایش می‌گذارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ «هِوی» در ویدئوی جدیدی که به تازگی منتشر شده‌است، یک تروریست داعشی مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق را به کرات تهدید می‌کند و سپس یک پیشمرگه کرد را در انظار عمومی گردن می‌زند.

در این ویدئو که «ممکن است آن‌ها دست بردارند» نام دارد، داعش به کرات مسعود بارزانی و پیشمرگه‌ها را به دلیل آنچه اعمال خشونت علیه مردم در مناطق تحت کنترل خود می‌نامد، تهدید می‌کند.

این ویدئو تصاویری را نشان می‌دهد که ظاهراً به مردم زخمی بر اثر حملات پیشمرگه‌ها تعلق دارد. سپس تصاویری از یک خیابان شلوغ در منطقه‌ای از عراق نشان داده می‌شود که سه پیشمرگه در آنجا با لباس نارنجی‌رنگ داعش و روی زانو‌هایشان نشسته‌اند.

نکته: این ویدئو دارای صحنه‌هایی دلخراش است.

[hana-flv-player video=”https://www.dustaan.com/files/uploads/2016/03/4318346_114.mp4″ width=”555″ description=”” player=”5″ autoload=”true” autoplay=”false” loop=”false” autorewind=”true” /]
امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. از جمله حقوق اولیه که پیامبر اسلام برای اسرا در نظر گرفت، احترام گذاشتن به اونها و بلکه فراتر از اون، محبت کردن به اون ها بود! جالبه که این افراد تا چندی پیش در میدان جنگ با شمشیر به جان مسلمون ها افتاده بودن، ولی پیغمبر به وضوح تبیین کردن که باید با اسرا خوش رفتاری بشه.

    مسلمون ها هم به دستور پیغمبر وفا کردن، برای اسیرهایی که لباس نداشتن لباس تهیه کردن، زخم های اون ها رو مداوا کردن، و به اون ها غذا دادن. حتی برای رعایت کامل دستور رسول خدا، اگر دو نوع غذا می‏داشتند، غذای خوب‏تر و لذیذتر را به اسرا می‏بخشیدن.

    جالبه که گفته بشه در اسلام، غذا دادن به اسیر، برکسی که او رو به اسارت می‏گیره تا وقتی که اسیر رو به فرمانده تحویل بده، واجبه. مثل نماز.
    اسیر کشی اون هم به فجیع ترین نوع آن کار یه مشت روانی دشمن خداست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *