چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

فیلم/ روش جذب دختران المانی برای جهاد نکاح از سوی داعش!

مجله انلاین دوستان :  در این فیلم بیننده شاهد صحنه‌هایی از شیوه جذب زنان و دختران جوان آلمانی از سوی گروهک تکفیری‌ داعش خواهد بود .

گزارش‌های اخیر در آلمان نشان می‌دهد که دست‌کم ۱۱۰ زن جوان از آلمان به مناطق درگیری داعش در عراق و سوریه انتقال یافته‌اند تا رسما به تروریست های تکفیری بپیوندند. در این میان ۳۶ کودک و نوجوان نیز به چشم می‌خورند که این امر بسیار نگران‌کننده است.

در این فیلم ویدئویی نحوه جذب این زنان از سوی داعش، روایات خانواده‌های دخترانی که فرار کرده‌ و خانه و خانواده خود را برای پیوستن به داعش، ترک کرده‌اند و نیز دلایل آنها از این اقدام و نحوه شستشوی مغزی آنها به نمایش درآمده است.

در این ویدئو می توان مشاهده کرد که چگونه برخی از تکفیری‌های داعش، دختران جوان و نوجوان را از آلمان برای سفر به سوریه و عراق ترغیب می‌کنند و چگونه آنها به این سفرها تن می‌دهند.

در این ویدئو ماجرای تبدیل شدن یک دختر آلمانی که رویای پزشک شدن در سر داشت به یک افراطی که در نهایت برای ازدواج با یک تروریست به سوریه سفر می‌کند، از زبان نزدیکان و دوستانش به نمایش در می آید.

 

منبع: الرای‌العام

۲.۳/۵ - (۳ امتیاز)

۴ دیدگاه‌ها

  1. لعنت خدابر این داعشی های بی غیرت

  2. لعنت الله علی قوم الکافرین

  3. ظلم عدالت فقط دست منجی عالم بر میگرده نه ما ادمها و انهای که از عدالت الهی دم میزنن همه جا داعش هست فقط داعش در رسانها و رودر رو نشون میده ولی خیلیها نه اصلا بردگی ارباب و رعیت بودن هست مساوات نیست عدالت نیست واگرنه ادمهای گرگ نما مثل داعش جرعت این همه جنایت را نداشتن کاش میتوانستیم ادمیت را بفهمیمم و نفع و منافع شخصی را کنار بگذاریم و به همه فکر کنیم کاش همه میدونستیم ظلم اومده دیگه جز منجی عالم کسی نمیتونه از بینش ببره

  4. خدالعنتشون کنه که هیچی شون به ادم جماعت نرفته وهمه از یه شیپیش سر ویه سگ وحشی پست ترن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *