سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۳ قبل از ظهر به وقت تهران

فتوای جنجالی داعش درباره کودکان!

تکفیری های داعشی به عوامل وابسته خود در کشور های اروپایی دستور داده اند تا  اموال غیرمسلمانان را سرقت کرده و کودکان آنها را نیز بربایند.

http://media.jamnews.ir/medium1/1394/04/25/JamNewsImage18245728.jpg

فتوای جنجالی داعش درباره کودکان!

به گزارش واحدمرکزی خبر، بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی اکسپرس انگلیس، به همراه این دستور شرورانه که در مجله آنلاین تبلیغاتی داعش منتشر شده است، تصاویری از کودکان گروه کر کینگ کالج کمبریج، با عبارت «ربودن فرزندان غیرمسلمانان مجاز است» منتشر شد.

در متن دستور  داعش ادعا شده است: «اگر (یک مسلمان) آنها (غیرمسلمانان) یا کودکان آنها را برباید، یا آنها را به هر طریق تحت کنترل خود درآورد، در آن صورت (مالکیت بر) جان و مال کفار حربی (غیرمسلمانان) جایز است… آنها مالک آنان (غیرمسلمانان) هستند.»

تروریست های داعش در این بیانیه از کسانی که «مقیم سرزمین کفار (غیرمسلمانان) هستند، خواستند تا اموال آنها (غیرمسلمانان) را برای تامین مالی تروریسم سرقت کنند.»

در این بیانیه آمده است: «فراموش نکنید که جنگ آنها با داعش به اموال (پول آنها) بستگی دارد، پس نیت خود را خالص کنید، به خدا توکل کنید، و به دنبال توصیه هیچ کسی درباره گرفتن اموال آنها نباشید. با لطف خدا پیش بروید، چرا که در واقع، سرقت اموال کفار، آنها را تضعیف می کند، امنیت اقتصاد آنها را در معرض تهدید قرار می دهد، مؤمنان را تقویت می کند و به آنها روحیه می دهد،‌ و آنان را برای چیزی بزرگتر از سرقت آماده می کند.»

ربودن کودکان قبلاً نیز از تاکتیک های داعش بوده است.
این گروه تروریستی در عراق صدها تن از کودکان ایزدی را ربود تا از آنها به عنوان برده استفاده کند یا آنها را برای بمب گذاری های انتحاری آموزش دهد.

داعش این بیانیه را پس از آن منتشر کرد که حامیان این گروه یکدیگر را به حمله انتحاری در مسابقات تنیس ویمبلدون  ترغیب کردند.
این گروه با استفاده از سرویس ارسال پیام رمزگذاری شده از حامیان تروریستی خواست مانند حمله ماه مه سلمان عبادی در منچستر، حملاتی را در زمان برگزاری مسابقات تنیس ویمبلدون انجام دهند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *