چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ قبل از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۲/۰۳»

مجله انلاین دوستان : فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۲/۰۳»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه 93/02/03»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۲/۰۳»

فروردین:باید در نیمه اول روز به کارهای جزیی برسید. بهتر است که الان به تفکر عاقلانه و هوشیار خود بچسبید. بهتر است همچنین از ابتکارات جدید دور بمانید. در نیمه دوم روز حتما نظرات دیگران نیز ملاحظه کنید.

اردیبهشت:ساعات صبح برای شما خیلی مفید نخواهد بود. کمی کار ساده انجام دهید و یا کمی با خودتان خلوت کنید. هرچه عصر نزدیک تر شود بینشتان نیز مثبت تر خواهد شد. در انتهای روز آماده خواهید بود که همراه با تغییرات در رخدادها پیش بروید.

خرداد:در عجله نباشید که کارهایتان را شروع کنید. ابتکاراتتان پر از عوارض جانبی خواهد بود. نیمه دوم روز باعث می شوند که درمورد شرایط خانوادگی حساس شوید و استرس بگیرید. اگر در خانواده و کسب وکار مشاجره ای پیش آمد نباید آنها را تشدید کنید.

تیر:آرامش موقتیتان در صبح را می توانید برای کارهای عادی روزمره و تمام کردن بعضی کارها استفاده کنید. نیمه دوم روز خلق و خوی خوبتان را برمیگرداند، کنجکاوی و ارتباطاتتان بیشتر می شود و فعالیت ذهنیتان بهتر خواهد شد. وقت خوبی برای مسافرت، ملاقات با مردم جدید، ردوبدل اخبار و غیره است.

مرداد:باید هنگام صبح نیازهای شخصیتان را برطرف کنید. برای ارزیابی و سبک سنگین کردن شرایط مالی وقت را تلف نکنید، خیلی به جزییات فکر نکنید. نتیجه تلاش هایتان به میزان زیادی توسط اینکه چقدر اجتماعی هستید، چقدر برای یادگیری چیزهای تازه آماده اید و چفدر برای انتخاب همراهان توانا هستیدتعریف می شود.

شهریور:در نیمه دوم روز تغییرات و اخبار جدید انتظارتان را می کشند. اماده باشید که هم هم به سوالات سریعا پاسخ دهید و هم نظر خود را بسازید. ممکن است با شریک یا دوست خود یک مشاجره کوتاه داشته باشید. اگر بتوانید به شرایط در زوایای مختلف بنگرید همه چیز به راحتی حل خواهد شد.

مهر:امروز تعملاتتان پیشرف خواهد کرد، ولی روابط و اطلاعات مفید نمی توانند حل شدن تمام مشکلاتتان را تضمین کنند. ممکن است در جاده، مدرسه یا هنگام مذاکرات عاملی حیرت زده تان کند.

آبان:از ارتباطات لذت خواهید برد و نمی توانید آنها را رد کنید. تا هنگام عصر صبر کنید تا بتوانید از این لذت استفاده کنید. نیمه دوم روز وقت فوقا لعاده ای برای ملاقات، دورهمی های دوستانه، بحث ها، کنفرانس، اطلاعیه و رای گیری خواهد بود.

آذر:اوایل روز بصورت گول زننده ای آرام است. هنگام عصر ابرهای طوفانی روی سرتان قرار می گیرند و رعد و برق رهایتان نمی کند. شانس بد به سراغتان می آید که می تواند در خلق و خوی بد شریک، کنسل شدن مسافرت و یا مشاجره با دوست یا مشتری خود را نشان دهد.

دی:در نیمه دوم روز اتفاقات بروفق مرادتان خواهند بود. شاید از دوردست نامه ای دریافت کنید یا تصمیم بگیرید که به دوستی که از شما دور است نامه بنویسید. ممکن است شرایط پیش بینی نشده خبرهای خوب را به کامتان تلخ کنند، ولی قادر خواهید بود که از پس همه چیز برآیید.

بهمن:در ساعات عصر باید عکس العمل سریعی به اتفاقات داشته باشید و خیلی خلاق فکر کنید. همچنین باید قضاوت بی تعصب و مهارت اجتماعی بالایی داشته باشید. اگر فروتن، کمرو، کند و مستعد رویاپردازی هستید باید از ملاقات با افراد جدید، کار با کارهای اداری مهم و حتی خرید های بسیار مهم اجتناب کنید.

اسفند:هدف امروز برای شما این است که تصور واضحی برای آینده ایجاد کنید. این تنها درصورتی ممکن می شود که تفکرات غیرواقعی را کنار بگذارید. چیزی که الان نیاز دارید از آن خلاص شوید این است که وسایل قدیمی، اصول قدیمی، دوستی های نامناسب و اهداف نامتعارف است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *