پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ تعرض جنسی‌ به دختر ۶ ساله / بازی‌های کودکانه کابوس شبانه یک زن!

مجله انلاین دوستان : “کارن دنزاک” همسر یکی از مشاوران پارلمان لندن از خاطرات کودکی‌اش مبنی بر تعرض جنسی‌اش در سن ۶ سالگی‌اش گفت.

“کارن” همسر “سیمون” بارها و بارها توسط یکی از اقوام نزدیک خود در حالی که تنها یک دختر بچه ۶ ساله بود مورد تعرض جنسی قرار گرفت.
“کارن” که اکنون یک مادر ۳۱ ساله و صاحب دو فرزند است در گفتگوی خود با این خبرگزاری گفت: همیشه مورد توجه خاص اقوام و دوستان خانوادگی‌ام به دلیل خوش صحبتی و زیبایی در ایام کودکی‌‌ام بودم و ناخواسته و نادانسته مورد توجه فردی قرار گرفته بودم که از دوستان خانوادگی پدرم به حساب می‌آید.
گفتنی است، به خواسته ویف نام مردی که او را در سن ۶ سالگی بارها و بارها به بهانه بازی‌های کودکانه مورد تعرض جنسی قرار می‌داد فاش نشده است.
وی ادامه داد: حتی زمانی که حضور وی در خانه ما بیشتر شد لحظات ترس و وحشت را برای من به وجود می‌آورد.
امیدوارم آنچه در کودکی‌ام برای من اتفاق افتاده برای هیچ دختر بچه دیگری رخ ندهد چرا که این ارتباط تنها کابوسی ترسناک در ذهن من ترسیم کرده و فراموش نشدنی است.
بعد از هر ارتباط من به شدت احساس گناه می‌کردم که همین موضوع موجب شد تا چند بار دست به خودکشی بزنم که هر بار با حضور مادرم از مرگ حتمی نجات یافتم و پس از این حوادث توسط خانواده‌ام برای درمان افسردگی ام تحت درمان قرار گرفتم.  
اکنون به خوبی می‌دانم ترس بی‌مورد و پنهان کردن آن به منظور حفظ آبرو از خانواده‌ام بزرگترین اشتباه من بود. اکنون با احساس امنیت بیشتر و با حضور همسرم توانستم آنچه در کودکی رخ داده را تا حدودی فراموش کنم و با تجربه تلخی که به قیمت از دست رفتن دوران کودکی‌ام تمام شد برای تربیت درست فرزندانم تلاش می کنم.
همسر وی “سیمون دانکزانک” از سال ۲۰۱۰ مبارزات جدی خود علیه کودک آزاری و عاملان آن را آغاز کرده است.
عکس/ تعرض جنسی‌ به دختر 6 ساله / بازی‌های کودکانه کابوس شبانه یک زن!
عکس/ تعرض جنسی‌ به دختر ۶ ساله / بازی‌های کودکانه کابوس شبانه یک زن!
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *