چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

شیرین کاری های جدید جواد خیابانی

مجله انلاین دوستان : در شب رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، اتفاق عجیب و بامزه ای رخ داد که از جمله شاهکارهای جواد خیابانی است.

شیرین کاری های جدید جواد خیابانی
شیرین کاری های جدید جواد خیابانی


 جشن رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان، شنبه شب در هتل المپیک برگزار شد. البته این پیراهن بیش از اندازه منتقد دارد و کار به جایی رسیده که تصور می کنیم هیچ کس آن را دوست ندارد اما جالب تر از متن رونمایی از پیراهن، اتفاقی بود که رخ داد و در شکل گیری آن کسی بالاترین نقش را نداشت غیر از  جواد خیابانی.

آقاجواد که عنوان مجری برنامه را یدک می کشید، جدا از میکروفنی که مانند فرناندا لیما (مجری و بازیگر زنِ برزیلی در شب برگزاری قرعه کشی جام جهانی) داخل گوش خود فرو برده بود، سوتی های همیشگی اش را هم با خود به سالن آورد تا عریضه دوست داشتنی و مشهورش، خالی از سوتی نباشد! خیابانی حتی کنداکتور برنامه را نمی دانست. البته مراسمی که ملامحمد ، معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال برنامه ریزش باشد و جواد خیابانی مجری ، بی تردید ساعت ۲۲ شب به پایان می رسد . یعنی زمانی که همه روزنامه های روز بعد کشور بسته شده اند و جشن رونمایی پیراهن تیم ملی به همین سادگی بخت انتشار تصویری اش در رسانه های مکتوب را تا ۴۸ ساعت بعد از دست می دهد . پس اصلا عجیب نیست که در این مراسم  جواد خیابانی دقایقی طولانی از تمبر یادبود مسی حرف بزند و درنهایت از تمبر تیم ملی رونمایی شود.

این که خیابانی مدام به فرشته کریمی بگوید یکی از ۱۰ فوتبالیست برتر زن دنیا و بعد از مراسم خود این ورزشکار به او بگوید فوتسالیست در میان کارهای جاودانه جواد خیابانی جای ویژه ای ندارد. اینکه روی سن به سر بی موی مدیر آلمانی آل اشپورت طعنه بزند و مدیر شرکت آلمانی هاج و واج نگاهش کند هم اصلا دور از ذهن نیست.

 حالا اینها را فراموش کنید تا برسیم به تعریف یک ماجرای عجیب تر. وقتی خیابانی به محوطه هتل المپیک  رسید، متوجه شد جایی برای پارک اتومبیلش وجود ندارد به همین خاطر، ماشین خود را با عجله، مقابل ۴ اتومبیل دیگر پارک کرد و وارد سالن شد. این اتفاق، حدود ساعت ۲۰ شنبه شب رخ داد در حالی که خیابانی تا حدود ساعت ۲۳:۳۰ داخل سالن بود. در همان زمان ها، صاحب یکی از آن ۴اتومبیل، برای خروج از پارکینگ اقدام کرد اما هرچه با اتومبیل عقب و جلو رفت، نتوانست از شر ماشین خیابانی که بد پارک شده، خلاص شود. راننده شاکی، عصبانی شده و در نهایت با اتومبیلش به ماشین خیابانی می کوبد تا به نوعی این رفتار عجیب گزارشگر مشهور صدا و سیما را تلافی کند. وقتی خیابانی به پارکینگ رسید و متوجه اوضاع شد، با عصبانیت شدید به سمت راننده آن اتومبیل رفت و دعوا را شروع کرد! خیابانی می خواست بداند چرا آن راننده به ماشینش کوبیده است. بالاخره دعوا به قدری بالا گرفت تا محمد مایلی کهن، یکی از آن چهره هایی که مدام دعوا می کند، وارد معرکه شده و برای آرام کردن جواد خیابانی دست به کار شد! شنیدن صدای حاجی مایلی درحالی که به جواد خیابانی می گفت:« جواد جان شما با ماشینت راه مردم را بستی . حالا کوتاه بیایید بگذارید تمام شود…»/خبر انلاین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *