پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

شکایت از عکس غیراخلاقی یک زن بر بلندای یک برج + عکس

مالکان برج معروف “امپایر استِیت” در نیویورک، از عکاسی که چندی پیش بر بام این آسمان‌خراش از یک زن که لباسی نصفه و نیمه بر تن داشت، عکاسی کرده بود، شکایت کردند.

آنها معتقدند این اقدام فضای توریستی این مکان معروف را برای خانواده‌ها “نامناسب” کرده است.

آقای هنسن به بی‌بی‌سی گفت او از بابت این عکس هیچ درآمدی کسب نکرده و ضمنا در آن روز بسیاری از گردشگران حاضر در محل هم از خانم کارتر”بدون اجازه” و با دوربین‌ها و تلفن‌های همراه خود عکاسی کردند.

lk2شکایت کنندگان از آلن هنسن، عکاس و کهنه سرباز بازگشته از جنگ عراق، او را متهم می‌کنند که عکس او در ماه اوت گذشته از شلبی کارتر، مدل مقیم تگزاس، به “شهرت و امنیت اخلاقی” برج امپایر استیت لطمه زده و در ضمن آقای هنسن مجوزهای لازم برای عکاسی بر فراز این ساختمان را نداشته است.

در برابر، آلن هنسن، عکاس مقیم نیویورک، می‌گوید این عکس را با گوشی موبایل دوستش انداخته و این عکس هیچ ارزش تجاری و اقتصادی نداشته است. او گفته از طریق رسانه ها از شکایت مالکان برج مطلع شده و هنوز وکیلی برای دفاع از خود استخدام نکرده است.

گروه مالکان برج امپایر استیت، که رفتن بر بام آن یکی از جاذبه‌های توریستی نیویورک است، در شکایت خود تقاضای یک میلیون و یکصد هزار دلار غرامت کرده اند.

lkشکایت مالکان برج معروف “امپایر استِیت” در نیویورک، و درخواست غرامت از عکاس یاد شده بابت عکس گرفتن از یک مدل نیمه برهنه، به نظر بیشتر شبیه یک اخاذی است، ضمن آنکه در این میانه اگر قرار بوده شکایتی صورت پذیرد ابتدا باید از مدل زن شکایت می شده و بعد از فرد عکاس در حالی که از عامل اصلی هیچ شکایتی صورت نگرفته و یک راست رفته اند سراغ جناب عکاس باشی.

از سوی دیگر در کشوری مانند آمریکا همه روزه خانواده ها با هزاران مورد مشابه از طریق تلویزیون ها، مجلات و یا حتی در خیابان ها مواجه می شوند، به نظر طرح چنین شکایتی آن هم به بهانه آسیب به اخلاق خانواده ها بیشتر شبیه یک شوخی بی مزه است.

گویا در آمریکا هر کسی قانون خود را دارد و طبق آن هر طور میل اش می کشد عمل می کند و هیچ ضابطه ای در برخورد با مسایل غیراخلاقی وجود ندارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *