چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

شاه مازندران دستگیر شد

دادستان بابل از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، خبر داد.

«علی مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار میزان با اشاره به دستگیری «محمود طالبی» از اراذل و اوباش معروف مازندران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی استان مازندران این فرد ساعت ۳ صبح امروز در یکی از روستاهای بابل در  مخفیگاهش دستگیر شد.

شاه مازندران دستگیر شد
گفتنی است هفته گذشته در پی انتشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، دادستان بابل این فرد را به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار داد.
«شهر گتاب» یکی از شهرهای هفت گانه شهرستان بابل است که از لحاظ مکانی در فاصله ۱۰کیلومتر جنوب شهرستان بابل و مرکز دهستان گتاب شمالی از توابع مرکزی بخش گتاب واقع شده است.
امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. بد نیست به سوابق زندان این اقا نگاه کنی. کافی تو اینترنت سرچ کنی جتی عکسایی که توی زندان انداخته هم هست. حال خوش نیستا.

  2. حالا بنده خدا جو گرفتش و در موقعیت جوانی ندانم کاری کرده باور کنید یکی دو سال زندان رفت ادم میشه بعضی جوانها جلوی دوستانشان اشتباه میکنند بخاطر یک اشتباه محارب که نمیشه وقتی دوران جوانی را میگذرانیم یکجوری این عقده را میخاهیم خالی کنیم یکمرتبه بد میشه مطمئنا الان پشیمانه باید با کمک روانشناس و رافت اسلامی کمکشان کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *