چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

سودجویی با آبروی “مدافعان حرم” در کانال های تلگرام + تصاویر

“مدافعان حرم” در عراق و سوریه تلاش بسیاری می کنند تا از حریم عتبات و اهل بیت (ع) دفاع کنند و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم شده است.

تروریست های تکفیری تلاش می کنند تا به هر نحو ممکن به عتبات عالیات ضربه بزنند و البته برخی روش ها در داخل نیز ناراحتی مدافعان حرم را رقم زده است و این موضوع به گفته برخی از رزمندگان ؛  روحیه مجاهدان  را در میدان نبرد تضعیف کرده است.

اخیرا یکی از رزمندگان “لشکر فاطمیون” در این زمینه عنوان داشت: جمع آوری کمک های مالی به نام  “مدافعان حرم”  یک اقدام اشتباه و نادرست است.

%postname%

تروریست های تکفیری تلاش می کنند تا به هر نحو ممکن به عتبات عالیات ضربه بزنند و البته برخی روش ها در داخل نیز ناراحتی مدافعان حرم را رقم زده است و این موضوع به گفته برخی از رزمندگان ممکن است؛  روحیه مجاهدان  را در میدان نبرد تضعیف کند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات برخی سودجو بر روحیه رزمندگان و مدافعان حرم تاثیر گذاشته است ، گفت:  رزمندگان لشکر فاطمیون به این اقدام نادرست شدیدا اعتراض دارند و باید این موضوع پیگیری شود.

این رزمنده لشکر فاطمیون با بیان اینکه باید حتما با این اقدام نادرت برخورد شود، گفت: این یک حرکت  زشت است که نشان می دهد عده ای سودجو به دنبال بازی کردن با آبروی “مدافعان حرم”  و  شهدا هستند.

وی تصریح کرد: اینگونه جمع آوری کمک مردمی واقعا در خور مقام و شخصیت یک خانواده شهید نیست و مشخص نیست کدام انسان بی بصیرتی این کار را انجام داده ؛ هر چند که شاید نیت خیر بوده است.

این رزمنده لشکر فاطمیون در پایان خاطرنشان کرد: مردم و خانواده معظم شهدا دارای عزت نفس هستند و نباید اینگونه با آن ها برخورد صورت بگیرد  و آبروی آن ها بازی شود.

برای مثال در یک نمونه از درخواست کمک های مردمی آمده است؛

“همسر شهید مدافع حرم افغانستانی  با یک نوزاد چند ماهه شیر خشک خوار با وضعیت مالی بسیار نامناسب در “ورامین” که مراحل اداری تامین هزینه های ایشان زمان بر است و هم اکنون نیاز به کمک دارند. امیدوارم شرمنده شهیدان نشویم . کمک های نقدی خود را به کارت ۶۱۰۴٫٫٫٫ بنام ص واریز نمایید”.

%postname%

شهدای مدافع حرمی که از حریم حرم “حضرت زینب (س)” ، “امام حسین (ع)”  در عراق و سوریه دفاع می کنند؛  باید عزت و کرامتشان حفظ شود و این موضوع مورد تاکید  “مدافعان حرم” و “خانواده معظم شهدا” است.

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد برخی با سوء استفاده از نام شهدا و خانواده  “مدافعان حرم”  به دنبال کسب منفعت های مادی هستند و این پروسه از نظر “مدافعان حرم”  اقدامی نسنجیده ، نادرست و بردن آبروی رزمندگان است.

%postname%

رزمندگانی که در جبهه های مختلف سوریه با تروریست های تکفیری می جنگند با اقدامات اخیری که بعضا دیده می شود ؛ غمگین شده اند و به نظر می رسد مسئولان ذیصلاح باید تصمیمی جدی در این زمینه بگیرند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *