پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۰ قبل از ظهر به وقت تهران

سوءاستفاده جنسی کشیش ایتالیایی از زنان

سو استفاده جنسی یک کشیش معروف ایتالیایی از زنان، جنجال فراوانی را در میان کاربران شبکه های اجتماعی این کشور به راه انداخته است.

www.dustaan.com-سوءاستفاده جنسی کشیش ایتالیایی از زنان
یک کشیش ایتالیایی به برپایی محافل غیراخلاقی و سوءاستفاده جنسی از زنان متهم شده است.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، یک کشیش کاتولیک در ایتالیا به اتهام برپایی مهمانی‌های خلاف عرف، رابطه با دست کم ۱۵ زن و نگهداری فیلم‌های غیراخلاقی با برچسب پاپ متهم شده است.
«آندره کانتین»، کشیش ۴۸ ساله کلیسایی در شهر «پادووا» در شمال ایتالیا، پسجنسییک کش از شکایت سه نفر از قربانیان مورد تحقیق و تفحص قرار گرفت.
علاوه بر سوءاستفاده جنسی از زنان، وی همچنین با برپایی محافل غیراخلاقی، زنان تحت خدمت خود را به مردان اجاره می داد و با فریب بسیاری از زنان، با آنها رابطه نامشروع برقرار کرده بود.
زنانی که به این کلیسا مراجعه می کردند، از سوء رفتار این کشیش به اسقف محلی این شهر شکایت کردند؛ اما مقامات کلیسا مساله را به پلیس گزارش ندادند و اعلام کردند خود پیگیر این ماجرا خواهند شد.
با وجود چنین اتهاماتی، کانتین هنوز دستگیر نشده و تنها از فعالیت در کلیسا معلق شده است. وی در حال حاضر به کرواسی رفته است و مقامات کلیسا سخت در تلاشند تا مانع از ایجاد جنجال خبری پیرامون این موضوع شوند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *