سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

زنان زیبا ی جهان را بدون آرایش ببینید! +تصاویر

زنان بیشماری در جهان هستند که به واسطه ارایش های غلیظ و زیبای خود به معروفیت چشمگیری رسیده اند، و طرفداران بیشماری را برای خود دست و پا کرده اند، طرفدارانی که اگر چهره بدون گریم انها را مشاهده کنند، در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

البته در بیشتر موارد عکس هایی هم که از سوی زنان معروف به عنوان چهره بدون ارایش انها منتشر می شود نیز چندان طبیعی نبوده و کمی اریش به چشم می خورد. بیشتر انان از نشان دادن چهره واقعی خود بیم دارند. چرا که با این کار معروفیت و جذابیت انان زیر سوال می رود.

در این بخش می خواهیم، چهره واقعی خوانندگان و هنرمندان معروف جهان را که به واسطه چهره زیبا و جذابشان حسابی معروف شده اند را بدون هرگونه ارایش و گریمی نشان دهیم. باشد که برخی از افراد هدایت شده و به خود امیدوار شوند!

با مجله خبری دوستان همراه شوید:

 

ادل

%postname%

این خواننده برنده گرمی، بیشتر به خاطر خط چشم های درشتش شناخته می شود، با این حال او اخیرا چهره بدون آرایش خود را در حساب اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

آدریانا لیما

%postname%

این مدل که برای «ویکتوریا سیکرت» کار می کند، هم بدون آرایش و هم با آرایش ظاهر مناسبی دارد.

 

آلیشا کیز

%postname%

هنگامی که او در می سال ۲۰۱۶ آرایش نداشت، یک بیانیه در این رابطه منتشر نمود و در برنامه های مختلف نیز به همین شکل ظاهر شد.

 

اشلی گراهام

%postname%

عکس او اخیرا روی جلد مجله «Vogue» کار شده. قبل از آن وی چهره بدون آرایشش را به فالوورهای اینستاگرامش نشان داد.

 

کری آندروود

%postname%

وی بر روی استیج ظاهری زیبا داشت، اما در سالن های ورزشی از آن زیبایی خبری نبود، زیرا نمی توانست آرایش کند.. او آگوست سال گذشته یک عکس سلفی در این حالت منتشر نمود.

 

سیرا

%postname%

هنگامی که سیرا قصد داشت چند روز پیش روی فرش قرمز حاضر شود، تصمیم گرفت بدون آرایش حضور یابد و حتی موهای خواننده باردار نیز خیس بود.

 

سیندی کرافورد

%postname%

وی دو سال پیش عکس بدون آرایش خود را در حساب اینستاگرامش قرار داد.

 

دمی لواتو

%postname%

او همواره طرفدار این گونه حرکت ها بوده، بنابراین عجیب نیست که شاهد انتشار چندین عکس بدون آرایش از سوی خواننده سرشناس باشیم. پس از مشکلاتی که درباره اعتماد به نفسش داشت. وی الهام بخش بسیاری از افراد شده تا خودشان را آن گونه که هست دوست بدارند.

 

درو باریمور

%postname%

شاید او در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی شروع به کار کرده باشد، اما این دلیل نمی شود که خانم باریمور عکس بدون آرایش خود را به همگان نشان ندهد.

 

اوا لونگوریا

%postname%

اگر او آرایش نداشته باشد، صورت مملو از کک و مکش کاملا نمایان می گردد.

 

گابریله یونیون

%postname%

لونگوریا تنها کسی نیست که از دست کک و مک هایش فرار می کند. یونیون نیز این مسئله را با استفاده از آرایش به دست فراموشی می سپارد.

 

جی جی حدید

%postname%

بسیاری اعتقاد دارند که او می تواند به هر شکل و ظاهری در بیاید، با این حال او عکس بیدار شدنش بدون آرایش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

 

جینا رودریگز

%postname%

 

وی عکس بدون آرایش خود را دو سال پیش هنگامی که در نیو اورلآن به سر می برد، به اشتراک گذاشت.

 

گوئینت پالترو

%postname%

 

وی در جشن تولد ۴۴ سالگی اش این عکس را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

 

کیتی هولمز

%postname%

 

او هم مانند بسیاری از بازیگرها تصمیم گرفت چهره بدون آرایشش را به همه نشان دهد.

 

کِشا

%postname%

وی از سال ۲۰۰۹ تا به حال، به خاطر آرایش هایش شهرت پیدا کرده است. اما او در حال حاضر به خاطر عکس این مسئله یعنی نداشتن آرایش معروف شده.

 

کیم کارداشیان

%postname%

هنگامی که او بدون آرایش در هفته مد پاریس شرکت کرد، تمام تیتر روزنامه ها به این مسئله اختصاص یافتند. این موضوع دقیقا همزمان با سرقت جواهرات وی رخ داد.

 

کایلی جنر

%postname%

او به خاطر چشم ها و آرایشش، پس از کیم ثروتمند ترین عضو خانواده کارداشیان به شمار می رود. با این حال کایلی ترسی از نشان دادن چهره بدون آرایش خود نداشته است.

 

لیدی گاگا

%postname%

او تصویری بسیار واقعی از خودش را به همه نشان داده است. پس از اظهار نظرهای فراوان درباره ظاهر او، وی سعی داشته با انتشار این عکس به همه بگوید که ظاهرشان را آنگونه که هست دوست بدارند.

 

لاورن کاکس

%postname%

لاورن همواره از داشتن ظاهر واقعی و این گونه مسائل پشتیبانی کرده است. وی پاییز دو سال پیش چهره بدون آرایشش را به همه نشان داد.

 

لیلی کالینز

%postname%

وی به استفاده از رژ لب ها علاقه زیادی دارد، با این حال ترسی از نشان دادن چهره واقعی اش ندارد.

 

لُرد

%postname%

لرد پس از آن که مجلات با استفاده از فوتوشاپ اقدام به برداشتن جوش روی صورت او کرده بودند، صحبت هایی را مطرح نمود و با انتشار تصویر بدون آرایش خود، نشان داد که افراد مشهور نیز دارای عیب و ایرادهایی هستند.

 

مایلی سایرس

%postname%

او هم همانند لرد تصمیم گرفت چهره بدون آرایشش را به همگان نشان دهد.

 

ریحانا

%postname%

وی همواره به عنوان یکی از صادق ترین چهره ها در صنعت سرگرمی شناخته می شود، بنابراین تعجبی ندارد که چهره و ظاهر واقعی خود را به همه نشان دهد.

 

شکیرا

%postname%

او به خاطر آرایش های زیاد و عجیب شهرت ندارد، با این حال وی تصویری از صورت بدون آرایش خود را به اشتراک گذاشت تا نشان دهد نیاز چندانی به آن ندارد.

 

تایرا بنکس

%postname%

او چند سال پیش ظاهر بدون فیلتر و دستکاری اش را به همه نشان داد.

 

وانسا هاجنز

%postname%

وی نیز به جنبش عکس های بدون آرایش پیوست تا به این شکل محبوبیتش را افزایش دهد.

 

زندیا

%postname%

پس از آن که وی در تصویری اینترنتی به ترسناک بودن بدون آرایش متهم گشت، تصمیم گرفت تصویری از صورت واقعی اش را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

 

زوئی سالدانا

%postname%

او به خوبی می دانست که آرایش می تواند چه کارهایی برای هر فرد انجام دهد. با این حال مسئله یاد شده نتوانست مانع به اشتراک گذاری تصویر بدون آرایشش در فضای مجازی گردد.

۳.۷/۵ - (۱۱ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. کایلی جنر بدون ارایش هم خوشگل بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *