پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

رسوایی جنسی کریس رونالدو +تصاویر

مجله انلاین دوستان :    اگر افشاگری و تهدید به انتشار تصاویر روزنامه‌های اسپانیایی درست باشند، رونالدو با بزرگترین حاشیه زندگی‌اش روبرو خواهد شد.

رونالدو-رسوای-جنسی

به گزارش دانا؛  «عکس‌هایی از روابط عاشقانه و رابطه میان رونالدو و بوکسر مراکشی در اختیار داریم که اگر لازم باشد، منتشر می کنیم.» این ادعای بعضی از روزنامه‌های اسپانیایی، می‌تواند آغاز بزرگترین جنجال زندگی کریستیانو رونالدو باشد. بازیکنی که بعد از بازی‌های پرانتقاد این فصل و حاشیه‌های گاه و بیگاه زندگی‌اش، حالا با اتهامی بزرگ روبرو شده است. رابطه همجنسگرایی، که شاید مسیر آینده ورزشی او را هم تغییر دهد.

جدایی رونالدو از نامزدش ایرنا شایک، با واکنش‌های زیادی همراه بود اما هیچوقت دلیل مشخصی برای آن اعلام نشد. حالا، این شایعه بزرگ می‌تواند قطع رابطه ناگهانی رونالدو و شایک را توجیه کند. رونالدو هفته‌ای ۴ بار، از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر و بعد از تمرین با جت شخصی به مراکش سر می‌کرده تا دوست بوکسرش «بدر هاری» را ببیند و همان شب دوباره به مادرید برمی‌گشته تا در تمرین فردا آماده باشد. رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی ادعا کرده‌اند دوستی رونالدو و هاری که ستاره رئال بخاطر آن ۴ روز پیاپی ساعت‌ها سفر می‌کرده و آمادگی بدنی‌اش را از دست داده، فراتر از یک دوستی ساده بوده و شایک با اطلاع از همین ماجرا با رونالدو قطع رابطه کرده است.

اخبارورزشی/ رونالدو این بار با یک چالش عجیب روبروست. سختکوش‌ترین بازیکن دنیا که روزی چند وعده تمرین می‌کرد، باید به این سوال پاسخ دهد چه چیزی باعث شده تمرینات فشرده را کنار بگذارد و ۴ روز در هفته ساعت‌ها در هواپیما باشد تا «بدر هادی» را ببیند؟

 

۳.۴/۵ - (۲۲ امتیاز)

۳۹ دیدگاه‌ها

  1. معلومه اون نره قول چجوری …

  2. امیدوارم مسی توپ طلا رو بگیره

  3. واقعا خاک تو سرش بازیکن با این همه شهرت آخر همجنس باز در اومد

  4. متن پیام شما :مثل اینکه بارسایی ها از قهرمانی و برنده شدن توپ طلا رونالدو حسابی حرصشون گرفته که چنین مزخرفاتی رو میگن..واسه تسکینشون یه پیشنهاد دارم: آب رو بریزن جایی که میسوزه!

  5. اقا کریس با بهترین دونده دنیا کار میکرد و زیر دست ایشون اموزش دیده حالا مطمئنا یا با بدر هادی رفاقت داره یا برای پیشرفت کاری یا برای اموزش بوکس یا برای امادگی جسمانی رفته پیشش یعنی این ادم هر شب با جت بلند میشه بره همجنس بازی بکنه ؟

  6. احتمالا کسی که این رو به انتشار گذاشته خودش بارسایی بوده وبه قهرمانجهان حسودیش کرده

  7. آرش خان شما خفه شو فقط

  8. عین واقعیته شماها ساده ای اصلا قیافی کریس هم داد میزنه همجنس بازه نامزدشم بخاطر همین ازش جدا شد

  9. پس حتمااینهمه فستیوال همجنسبازی که تو اروپا به راه میندازن هم دروغه ها؟بابا اینا همشون اینکارن

  10. این چرت که مردم میگن این آدمها حسود پشت سر مردم حرف میزنند کمان که در کشور خودمان هم پشت سر ورزشکاران وستارگان فیلم میکند

  11. ببینید این رابطه ی رفاقتی بین رونالدو و بدرهاری یه رابطه ی دوستانه و ورزشی هست و باید درنظر داشته باشیم که این دو شخص آدمای معروفی هستن و بدلیل تجربیات بالاشون در حرفشون میتونن کمکه زیادی به همدیگه بکنند و نباید شایعات الکی رو قبول کرد.به این فکرکنید که دوتا ستاره دلیلی نمیبینن ک بخوان همچی حرکتی بزنن و دور از عقله.دوتاشون فوق العاده ان.کاش همه ی ستاره ها اینطوری رفاقت درست داشتن.

  12. بدر هاری یک کیک بوکسر مسلمونه و اسطوره ی زندگی منه ولی الان واسطه ای شده واسه خراب کردن رونالدو

  13. همش دروغه.میخون رونالدو رو خراب کنن.رونالدو بازم به همون روزای اوجش برمیگرده.آخه رونالدو بخواد میتونه با دخترایی باشه که فکرشم نمیکنی چرا باید بایه غول اون کارو بکنه.شاید اصلا میخواد تو مسابقات بوکس هم شرکت کنه.رونالدوس دیگه از کجا میشه فهمید.رونالدو رو عشقه.

  14. همه اش دروغه مگه میشه ؟مگه داریم ؟

  15. اقا کم شرو ور درباره رونالدو بگین چی از دست بازیکن ها میخواین ولشون کنین دیگه

  16. ببینید من بارسایی هستم ومسی و نیمار را خیلی دوست دارم ولی رونالدوخیلی مغرور هست دوستش ندارم این هم بدانید که خرافات نیست چرا هیچ کس اینو به مسی نمیگه و این یک حقیقت هست که رونالدو همجنس بازه

  17. باید سعی کنیم هرچی که میشنفیم زودی باور نکنیم. همونطور که تو سایتا زدن مسی به اسراییل کمک مالی کرد و بعد معلوم شد دروغه.

  18. دروغه یه سایت دیگه چیز دیگه ای نوشته.

  19. بابا اینا همش دروغه واس خراب کردن رونالدو

  20. من یک بارسایی هستم ولی این حرفارو دراوردن تارونالدو رو خراب کنن مطمئن باشید تمام این حرفا شایعه هستش

  21. البته ممکنه واقعی باشه

  22. من نه بارساییم نه رئالی اما همه دخترا آرزو دارن با مسی یا رونالو باشن لزومی نداره که رونالدو با دوستش همچین کارایی بکنن

  23. همش مزخرفه و چرت و پرت….من به همه طرفدارای کریس اطمینان میدم همش شایعه ای بیش نیس…..البته همه چه طرفداراش چه کسایی ک طرفدارش نیستن میدونن خبر دروغه محضه

  24. ,وقتی یه نفرمشهور میشه خیلیا براش شایعه درست میکنن

  25. همه این حرفادرباره ی رونالدودروغه

  26. آخه رونالدو چی داره
    اونم ی … مثه سب پلاتره
    ک ب همه کمک میکنه بعد رشوه میده ومیگیره
    ….

  27. قطعاً شما یک … بارسایی هستید و بدانید اون مسی بی همه چیز و پست فطرت شماجزو باند مافیایی مواد مخدر و کثافته بدبخت دنبال چی هستی برا مردم حرف درست میکنی … همین رونالدو چندین مؤسسه خیریه را کمک می کنه به سرطانی ها و… کمک می کنه به فلسطینی هایی که شب و روز ندارن …

  28. احساسی که دو پسر بچه به یک دیگر دارند پاک وبی الایش است.ولی با گذشت زمان ممکن است دچار اسراف شد وبدترین سناریوی موجود شد و…..وموجب تغییر رتبه ودرجه شد ومورد هجوم سلطه گر قرار گیرد وعلت نفی ؟انسان در بلدترین رتبه قرار دارد اگر حریمش را حفظ کند .قوم لوط اسراف گر بودند وبر این حدود خالق ادم(انسان)پیغمبرانی فرستاد که مانع چلوگیری از رتبه .وشاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *