پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

رانندگی عجیب یک مرد با میخی در قلب! +عکس

نجاری میانسال که در حین ساخت یک شومینه چوبی، با ورود میخ به قلبش دچار مصدومیت شدید شده بود، توانست با رانندگی خود را به بیمارستان رسانده و جان خود را نجات دهد.
باشگاه خبرنگاران جوان: داگ برگسون، ۵۲ ساله اهل منطقه ویسکانسین آمریکا هنگامی که درحال ساخت یک شومینه چوبی برای منزل خود بود به طور اتفاقی با دستگاه پانچ میخ زن برقی به قلب خود شلیک کرد.

او بلافاصله پس از این اتفاق درد شدیدی را در قلب خود احساس کرد و ضربان قلب او افزایش یافت، خطر مرگ هر لحظه او راتهدید می‌کرد، به همین جهت بلافاصله سوار خودرو شده و مسیری نزدیک به ۲۰ کیلومتر را تا بیمارستان رانندگی کرد.

رانندگی با میخی

رانندگی عجیب یک مرد با میخی در قلب!

جراحان با انجام یک عمل جراحی قلب باز، میخ ۳ و نیم اینچی( ۹ سانتیمتر) را از قلب او خارج کردند، برگسون خوش شانس بود، زیرا میخ در فاصله بسیار کوتاهی از شریان‌های اصلی قلب او قرار داشت.

متخصصان پس از انجام جراحی یک ساعته و نیمه بر روی او موفق به خارج کردن میخ شدند و به او گفتند تنها یک میلی متر اگر میخ جابه جا می‌شد فرصت زنده ماندن او کمتر از سه دقیقه بود.

 رانندگی با میخی
اکنون از زمان این سانحه حدود سه ماه گذشته و این فرد سلامت کامل خود را بدست آورده و به افراد در خصوص کار با ابزار‌های نجاری به ویژه دستگاه پانچ میخ هشدار می‌دهد.

اگر وی خود اقدام به خارج کردن میخ از بدنش می‌کرد امکان داشت دچار خونریزی شدید و مرگ ناگهانی شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *