چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ قبل از ظهر به وقت تهران

رابطه پوشش و رفتار زنان در تجاوز و تحریک مردان در انگلیس!

مجله انلاین دوستان :  رابطه پوشش و رفتار زنان در تعرض و تحریک مردان ، پایگاه اینترنتی “دیلی میل” (DailyMail) طی گزارشی به بررسی نقش پوشش و رفتار زنان در تحریک مردان پرداخت.
بر اساس یک نظرسنجی از مردم انگلیس، بیش از یک چهارم آنها معتقدند: اگر به زنی که لباس بدن نما و زننده پوشیده و یا در حالت مستی از خانه خارج شده باشد تعرضی شود تا حدود زیادی خود او مقصر است.

در ادامه این تحقیق اشاره شده است چنانچه زنی در برابر مزاحمت مردان، پاسخ قاطعی ندهد تا سد راه طمع مردان نشود و سپس گرفتار تعرض شود نیز تقصیرکار است.بر اساس آمار مؤسسه انگلیسی “آی سی ام” (ICM)، بریتانیایی ها از آمار بالای تجاوز جنسی در کشورشان کمترین اطلاع را دارند.
۹۶ درصد شرکت کنندگان این نظرسنجی اظهار داشته اند که از میزان واقعی تجاوز در کشورشان بی خبراند و فکر می کرده اند که آمار بسیار کمتر از حد تصور آنها باشد. ۴ درصد نیز حدس زده اند موارد تجاوز سالیانه بیش از ۱۰۰۰۰ مورد باشد.

رابطه پوشش و رفتار زنان در تجاوز و تحریک مردان در انگلیس!
رابطه پوشش و رفتار زنان در تجاوز و تحریک مردان در انگلیس!

گفتنی است در سال ۲۰۰۴ موارد تجاوز جنسی بیش از ۱۲۰۰۰ مورد بوده است و مقامات جنایی بریتانیا اعلام کره اند که تنها ۱۵درصد از موارد تجاوز جنسی به اطلاع پلیس می رسد که با این احتساب موارد گزارش نشده، حداقل ۸۰۰۰۰ مورد تعرض در این کشور رخ می دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *