سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

رابطه شیطانی معلم زن با دانش آموزانش +تصاویر

پلیس تگزاس از دستگیری معلم شیطان صفتی که اقدام به برقراری روابط نامشروع و شیطانی با دانش اموزانش می کرد خبر داد، این معلم ۳۸ ساله بوده و بارها با دانش اموزان خود روابط نامشروع داشته است.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل، پلیس ایالت تگزاس آمریکا یک خانم معلم ۳۸ ساله را به برقراری رابطه نامروع با ۴ دانش آموز دبیرستانی متهم کرد.

خانم «هیثر لی رابرتسون» اهل لافکین تگزاس در رابطه با ارتکاب این جرم توسط پلیس دستگیر شد. اتهام وی برقرار کردن روابط نامشروع بین معلم و شاگرد و قرار گذاشتن مکرر با ۲ نفر از این دانش‌آموزان ذکر شده است.

همزمان با شروع تحقیقات، پلیس هر ۴ دانش آموز را مورد بازجویی قرار داد. یکی از این پسران دانش‌آموز به پلیس گفت که او از توسط اپلیکیشن اسنپ‌چت با خانم معلم ارتباط برقرار کرده است و معلم از او خواسته است که به منزل وی برود. او یکی از همکلاسی‌هایش را نیز همراه خود به منزل خانم معلم برده است.

سپس در بازجویی پلیس از ۳ دانش‌آموز دیگر، آنها نیز داشتن رابطه مکرر با این معلم را تایید کرده‌اند. آنها گفته‌اند کهدور از چشم پدر و مادرشان از منزل خارج می‌شده‌اند و خانم معلم آنها را با خودروی شخصی‌ خود به آپارتمانش می‌برده و دوباره به منزلشان می‌رسانده است.

خانم رابرتسون در بازجویی پلیس، صراحتا به جرم خود اعتراف کرده است. او در اعترافات خود گفته است که اخیرا اعتیاد به مصرف مشروبات الکلی پیدا کرده است و به همین خاطر برخی اوقات روابط نامشروعی که با دانش آموزانش داشته را به یاد نمی‌آورد.

 

فعلا تا اطلاع ثانوی این خانم معلم در بازداشت به سر می‌برد و مبلغ قرار وثیقه‌ای برای آزادی وی مشخص نشده است. دادگاه می‌تواند ۲۰ سال مجازات حبس برای این معلم خاطی تعیین کند. مدرسه‌ای که معلم نامبرده در آن به تدریس مشغول بوده حاضر به مصاحبه در رابطه با این مسئله نشده است، اما مدیر مدرسه اعلام کرده است که خانم رابرتسون ساعاتی پس از اطلاع مدرسه از وقوع این جرم ، از کار خود در آنجا استعفا داده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رابطه شیطانی معلم زن با دانش آموزانش +تصاویر

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *