پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری پسر جوانی که با لباس زنانه وارد مراسم عروسی شده بود!

پسر جوانی که با پوشش و گریم زنانه وارد مراسم های عروسی زنانه شده و اقدام به سرقت می کرد در رباط کریم دست گیر شد …

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری پسر جوانی که با پوشیدن لباس و آرایش زنانه اقدام به سرقت از مهمانان مراسم عروسی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی در این‌باره گفت:چندی پیش در پی مراجعه فردی مبنی بر اینکه فردی مذکر با پوشیدن لباس های زنانه وارد مراسم عروسی شده و کیف های زنانه را به سرقت برده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران کلانتری ۱۱مرکزی رباط‌کریم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران  پس از تحقیقات و فعالیت‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی این مرد زن نما شدند، گفت:‌این فرد ۱۷ سال سن دارد که پس از اخذ مجوز از مقام قضایی در یک مراسم عروسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

پاشاکی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را پذیرفته و به ۱۵فقره سرقت ازمجالس عروسی با پوشش و آرایش زنانه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد:‌این متهم با همدستی یک زن دیگر در شهرستانهای رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر دست به این سرقت‌ها زده بود.
وی با بیان اینکه ماموران همدست این جوان را هم دستگیر کردند، گفت:‌ برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *