پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱ قبل از ظهر به وقت تهران

حضور بانوان دو رگه در فونبال ایران

مجله انلاین دوستان : سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان از حضور بازیکن ایرانی در سوئد از سال آینده در تیم ملی خبر داد.

حضور دو رگه های بانوان در فوتبال
حضور دو رگه های بانوان در فوتبال


مریم ایراندوست درباره حضور بازیکنان ایرانی حاضر در خارج در تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: فدراسیون فوتبال به “شبنم بامتی” و “نازنین واثقی‌نیا” که در سوئد هستند و “هانیه مرادی” که در آمریکا بازی می‌کند ایمیل زده و درخواست کرده تا فیلم بازی خود را به فدراسیون بفرستند.

وی ادامه داد: البته توافق نهایی برای حضور “شبنم بامتی” در تیم ملی انجام شده و قرار است این بازیکن در اردوی فروردین یا اردیبهشت به تیم ملی اضافه شود. این بازیکن سابقه حضور در رده‌های پایه تیم ملی را هم دارد. همچنین ما منتظر هستیم تا دو بازیکن دیگر فیلم بازی خود را به فدراسیون ارسال کنند.

شبنم باماتی / حضور بانوان دو رگه در فونبال ایران
شبنم باماتی / حضور بانوان دو رگه در فونبال ایران


ایراندوست در ادامه درباره اردوی تیم ملی فوتبال بانوان که قرار است از ۲۶ بهمن آغاز شود هم گفت: پس از آن که اردوی مرحله اول و دوم برگزار شد، نفرات مورد نظر را انتخاب کردیم و سه، چهار بازیکن ملی‌پوش که امسال در لیگ برتر تیمی نداشتند هم به این اردو دعوت شدند که قرار است در اردوی پیش‌رو تمرینات این بازیکنان آغاز شود.

حضور بانوان دو رگه در فونبال ایران
حضور بانوان دو رگه در فونبال ایران


سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان این که ترکیب تیم ملی بانوان در شهریور سال آینده مشخص می‌شود، افزود: هر چند مراحل مختلف اردوی تیم ملی را پیش‌رو داریم، اما هیچ کدام از نفرات حاضر در این اردوها به عنوان لیست نهایی ما نیستند. ما در نظر داریم ۴۰ بازیکنی که برای آنها شناسنامه ورزشی تعیین ‌کرده‌ایم را در لیست خود داشته باشیم و به آنها تمرین دهیم تا ترکیب نهایی تیم از بین آنها مشخص شود.

وی با اشاره به ترکیب تیم ملی از فوتبالیست‌های جوان و پیشکسوت گفت: حضور جوانان در این تیم نوید دهنده آن است که فدراسیون می‌تواند نتیجه‌ پنج سال سرمایه‌گذاری خود در تیم‌های پایه را ببیند و امیدوارم بتوان از حضور جوانان و بزرگسالان بیشترین امتیاز را برد.

ایراندوست در پاسخ به این که در دوره پیش کتایون خسرویار پس از چند سال دوری به تیم ملی دعوت شد، اما پس از آن در ترکیب تیم ملی قرار نگرفت، آیا او دوباره به اردوی تیم ملی باز می‌گردد؟ گفت: هیچ مربی، بازیکنی که بسیار خوب باشد را از ترکیب تیم ملی کنار نمی‌گذارد. من همیشه گفته‌ام که در تیم ملی بر روی همه باز است و اگر کتایون هم دوست داشته باشد می‌تواند در انتخابی تیم ملی شرکت کند، البته ما در اردوهای اخیر از او دعوت نکرده‌ایم، چون فعلا در این اردوها بازیکنان جوان یا ملی‌پوشانی که در لیگ حضور ندارند به اردو فرا خوانده شده‌اند.

ایراندوست با بیان این که اردوی بهمن ماه ملی‌پوشان تا ۲۹ ادامه خواهد داشت، درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی هم گفت: قرار است اسفند‌ماه تیم ملی روسیه به ایران بیاید. اولین بازی تدارکاتی مقابل این تیم خواهد بود و برنامه ما این است که در سال آینده بازی‌های تدارکاتی خود را بیرون از ایران برگزار کنیم./ایسنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *