چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تیپ متفاوت بازیگران «عصبانی نیستم» در برلین

مجله انلاین دوستان :به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» دومین فیلم بلند سینمایی رضادرمیشیان پس از «بغض» است که به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره «برلین» به نمایش درآمده است.

«عصبانی نیستم!» داستان نوید ، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» را از دست ندهد…

باران کوثری و نوید محمدزاده نقش‌های اصلی این فیلم مستقل را بازی می‌کنند که فیلمبرداری آن در بیش از ۶۰ لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران صورت گرفته است.

تیپ متفاوت بازیگران «عصبانی نیستم» در برلین
تیپ متفاوت بازیگران «عصبانی نیستم» در برلین

نوید محمدزاده و باران کوثری برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ جشنواره‌ی فیلم فجر بودند.

در سایر بخش‌ها از جمله بهترین جلوه‌های ویژه بصری امیر سحرخیز و کامران سحرخیز، بهترین صدای فیلم برای صدابردار: نظام‌الدین کیایی/ صداگذار: محمدرضا دلپاک و بهترین تدوین برای هایده صفی‌یاری فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بوده است.

دقایقی از اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فجر سپری شده بود که دست‌اندرکاران جشنواره‌ اعلام کردند که تهیه‌کننده فیلم به خاطر حاشیه‌ها و برای حفظ آرامش سینما،فیلمش را از رقابت خارج کرده است./ایسنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *