پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

تولد نوزاد فضایی در هند +تصاویر

مجله خبری دوستان : تولد نوزاد فضایی در هند ؛ تولد نوزاد عجیب الخلقه در یکی از مناطق هند که شباهت عجیبی به موجودات فضایی دارد بازتاب زیادی در رسانه های این کشور داشته است .

باشگاه خبرنگاران: نوزاد عجیب الخلقه ای در روستای «آلیگاره» واقع در منطقه «اوتارپرادش»، هند متولد شد که به واسطه چشمان بسیار بزرگ و بیرون زده و دو حفره کوچک به جای بینی که شباهت زیادی به موجودات فضایی داشت، توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد.

کریشما، مادر این نوزاد ناقص الخلقه به رسانه های محلی گفت: او ساعت ۴ بامداد متولد شد. برای دیدن او هیجان زده بودم ولی زمانی که چهره او را دیدم نمی توانستم باور کنم که پسر من است. هرگز کودکی مانند او ندیده بودم. او چشمانی قرمز و بیرون زده داشت. گوش نداشت و بینی او به جز دو سوراخ ریز، کاملا صاف بود.

 تولد نوزاد فضایی در هند

کریشما ادامه داد: ابتدا نمی توانستم به او شیر دهم. وقتی به من خیره می شد، می ترسیدم. ولی پس از آن تصمیم گرفتم به او با قاشق شیر دهم.

این زن درباره واکنش اهالی روستا گفت: مردم از ترس اینکه او یک «بیگانه» است به خانه ما نیامدند.

ارشاد، پدر این نوزاد گفت: تولد او اراده خدا بوده و ما شکایتی نداریم. ولی عمر او به حدی کوتاه بود که حتی نتوانستیم او را به بیمارستان منتقل کنیم. او رفته و ما فقط می توانیم با خاطره آن زندگی کنیم.

قلب این نوزاد پسر ساعاتی پس از تولد از حرکت باز ایستاد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *