پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

تصویری عجیب از حشره تازه کشف شده در امریکا و ایران!

موجود عجیب و غریبی که چندی پیش در جنوب امریکا کشف شده بود، در شمال ایران و حوالی لنگرود دیده شد.
موجود عجیب و غریبی که چندی پیش در جنوب امریکا کشف شده بود، در شمال ایران و حوالی لنگرود دیده شد.

با انتشار «کشف حشره عجیب در جنگل‌های امریکای جنوبی» ۲۹ آبان در صفحات شوک، یکی از خوانندگان شوک در تماسی اعلام کرد این موجود کوچک را دیده و عکس‌هایی از آن نیز تهیه کرده است.
اسماعیل رافوری که چندی پیش همراه خانواده به شمال کشور سفر کرده بود در حوالی لنگرود و در کنار جاده‌ای که در اطرافش مزارع گندم قرار داشت متوجه یک موجود بسیار کوچک و عجیب می‌شود که با دمی مانند جارو مثل ملخ در حدود ۵۰ سانت به بالا و یک متر به جلو می‌پرد.

image635209891691522317

image635209891686452027

رافوری به شوک گفت: ابتدا سعی کردیم این موجود کوچک که از یک سانتیمتر هم کوچک‌تر بود و ۶ پا داشت را بگیریم اما نشد و فقط توانستم چند عکس از آن بگیرم. وقتی عکسی را در شوک دیدم که در آن اشاره شده بود همین حشره به‌تازگی در جنگل‌های باران‌خیز امریکای جنوبی کشف شده و هنوز اسمی نیز برای آن تعیین نشده است با مقایسه عکس‌ها دیدم که همین حشره در لنگرود نیز است و اطمینان دارم چنین موجودی باز هم در آن حوالی قابل رؤیت است و تنها مختص امریکای جنوبی نیست.

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

۴ دیدگاه‌ها

  1. انیشتن نیستا اشتباه نکن انیشتن مثل قاصدک میمونه

  2. من به قدری از این حشرات توی نمک ابرود یجا دیدم که نمیتونستم بشینم توی الاچیق. مثل عنکبوتن پشتشون مثل مو مثل طاووس رفته بالا من برای امتحان یه کبریت طرف دم یکیشون بردم موهاش سوخت اما خودش زنده موند

  3. منم چند روزه رو درخت گردو و چنتا از گلامون دیدم ازش عکس و فیلم گرفتم .تو کانال لاهیجان سیتی گذاشتم تا به کمک دوستان به اسم انیشتن رسیدیم

  4. من این حشره رو امروز رو درخت گوجه سبزمون دیدم هرچی دنبال اسمش گشتم نبود تا اینجا دیدمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *