پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر بازگشت تیم ملی فوتسال به کشورمان

فوتبالیست های کشورمان پس از درخشش در بازی های جام جهانی با استقبال پرشور هواداران وارد فرودگاه امام شدند.

تاج رئیس فدراسیون فوتبال ، کفاشیان و نصرالله سجادی بامداد سه شنبه به فرودگاه امام آمدند تا در مراسم استقبال از فوتسالیست ها شرکت کنند .
استقبال مسئولان ورزش از فوتسالیست ها
خانواده ورزشکاران به همراه تعدادی از ورزش دوستان در فرودگاه حضور دارند.
استقبال مسئولان ورزش از فوتسالیست ها
کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال نخستین نفر بود که وارد سالن شد و با استقبال و تشویق هواداران رو به رو شد. افتخاری مدیرعامل استقلال آخرین فردی بود که به سالن آمد.
استقبال مسئولان ورزش از فوتسالیست ها
کفاشیان و سجادی  خیلی زود فرودگاه را ترک کردند.
ناظم الشریعه: خیلی خوشحالم چون توانستیم مردم را خوشحال کنیم . وی در مورد بازی با اسپانیا گفت: اسپانیا منطقی بازی می کرد . گروه سختی داشتیم تا جایی که ۳ تیم از گروه ما به جمع هشت تیم پیوستند. از ته دل می گویم که این تیم نان صداقت خود را خورد.
محمد کشاورز: خیلی خوشحالم که توانستیم مردم را شاد کنیم، تلاش ما نیز برای همین بود.
وی درباره بازی مقابل روسیه اظهار داشت: در آن بازی خیلی می‌خواستم به تیم کمک کنم اما ضربه فوق‌العاده شدیدی به پایم وارد شد که راه‌ رفتن هم برایم امکان پذیر نبود. در تهران شدت این مصدومیت را پیگیری می‌کنم.
کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره مسابقه مقابل برزیل عنوان کرد: از این برد خیلی خوشحال شدیم. بازی کردن با برزیل آن هم در جام جهانی یک فلسفه خاصی دارد که می‌توان یک روز راجع به آن صحبت کرد. خوشحالم که من هم نقش کوچکی در این پیروزی داشتم. متوقف کردن برزیل کار هر تیمی نیست، این تیم تاکنون در این مرحله از مسابقات حذف نشده بود، که خوشبختانه توسط تیم ملی ایران این اتفاق رخ داد.
کشاورز درباره بازی مقابل روسیه و نیز استفاده از روش پاورپلی تصریح کرد: استفاده از بازی ۵ نفره یک ریسک است که احتمال اشتباه هم در آن وجود دارد این تکنیک یک روز جواب می‌دهد و یک روز جواب نمی‌دهد. حقیقتاً من در آن مسابقه بیمارستان بودم و فقط مسابقه را می‌شنیدم و در آنجا فهمیدم که متاسفانه به روسیه باختیم.
وی درباره گل زیبای خود به برزیل خاطر نشان کرد: آن گل در یک لحظه رخ داد و خیلی خوشحالم که به گل نشست.
حسن‌زاده : خدا را شکر می‌کنم که برای اولین بار از جام جهانی دست پر برگشتیم و با این مدال برنز تاریخ‌ساز شدیم. خوشحالم که ما هم جزیی از این تاریخ‌سازی بودیم.
وی افزود: تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها کمی دیرتر وارد کلمبیا شد، ما مسابقات را خوب آغاز نکردیم اما رفته رفته از لحاظ بدنی آماده‌تر شدیم.
امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. از زحمات و بازیهای خوبتان متشکریم اگر مقام سومی را هم کسب نمیکردید باز لایق تشکر و قدر دانی بودید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *