پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ اعدام وحشتناک مردان شهر موصل به دست داعش

مجله انلاین دوستان :  گروه تروریستی داعش جنایت جدیدی را در شهر موصل عراق مرتکب شد.

ابنا/جلادان داعش روزهای پرکاری را در شهر موصل سپری می کنند.

گروه تروریستی داعش در آخرین جنایت خود در شهر موصل دو مرد از اهالی این شهر را در ملاء عام اعدام کرد.

این گروه تروریستی جرم این افراد را محاربه اعلام کرده، اما به طبق روال معمول هیچ مدرکی را برای اثبات جرم این افراد ارائه نکرده است.

داعش مراسم اعدام را با حضور جمعی از مردم شهر موصل انجام داد تا آنها با دیدن صحنه اعدام جرات هیچ گونه مخالفتی را بر ضد این گروه تروریستی نداشته باشند.

این گروه تروریستی به صورت روزانه تعدادی از مردم شهر عراق را در مناطق مختلف این کشور اعدام می کند تا بتواند با سیاست ایجاد رعب و وحشت در دل مردم عراق به اهداف شوم در این کشور برسد.

با وجود اعدام های روزانه داعش در مناطق مختلف عراق، این گروه تروریستی روز به روز در عراق ضعیف تر می شود و هر روز بخشی از مناطق اشغال شده توسط داعش به دست نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق آزاد می شود.

dustaan.com-اعدام فجیع مردان شهر موصل به دست داعش۱ dustaan.com-اعدام فجیع مردان شهر موصل به دست داعش۲ dustaan.com-اعدام فجیع مردان شهر موصل به دست داعش۳ dustaan.com-اعدام فجیع مردان شهر موصل به دست داعش۵ dustaan.com-اعدام فجیع مردان شهر موصل به دست داعش۶ dustaan.com-اعدام فجیع مردان شهر موصل به دست داعش۷

تصاویر/ اعدام وحشتناک مردان شهر موصل به دست داعش
تصاویر/ اعدام وحشتناک مردان شهر موصل به دست داعش

dustaan.com-اعدام فجیع مردان شهر موصل به دست داعش۷۷۷

امتیاز دهید!

۳ دیدگاه‌ها

  1. پس عراقی ها کدوم گوری هستند که خاک عراق شده اتوبان بی خطر داعش ملعون – نفرین مو لا علی (ع) در مورد عراقیها تحقق پیدا کرده است .

  2. مگر این جنایت کاران کارشان تکراری نیست. بزودی و به یاری خدا ریشه اینها را جنایت کاران را از صحنه روزگار محو میکنیم . ان شاءالله.

  3. مرگ بر این جنایت کاران که روی یزیدیان را سفید کرده اند. ننگ بر داعش باد. لعنت خدا بر این جنایت کاران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *