سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

تجاوز به روشنا هنرجوی آکادمی گوگوش و خودکشی وی + عکس

چندی پیش بود که حرف های بحث برانگیز پریسا سحرخیز، مجری و برنامه ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جداییش از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی بوجود آورد.

jidhx7g8j15piimkxku

وی در پستی جنجالی سوءاستفاده های اخلاقی و روابط  جنون آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. پریسا سحرخیز پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس هایی از روشنا (یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از تجاوز نامشروع تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.

guhs5k6ukw4od5lh9x6

بیش از چند روز از افشاگری های پریسا سحرخیز نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید. حذف فیسبوک پریسا سحر خیز سوال های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.

سحرخیز که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد نوشت: « متأسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصیت و در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی دی فیسم نمی تونید واقعیت رو از بین ببرید.من هنوز با کارهاتون مخالفم شما زن رو بازیچه خودتون می دونید.»

layvuqezgyhtti5r3e4z

افشاگری های سحرخیز از روابط غیر اخلاقی و رسوایی تجاوز جنسی یکی از کارمندان شبکه به روشنا (شرکت کننده آکادمی گوگوش) از یک سو و از سویی دیگر رسوایی بزرگ اخلاقی رها اعتمادی (مجری اصلی آکادمی گوگوش) در تجاوز وی به یک پسر ۱۱ ساله سبب شده است تا مدیران شبکه من و تو را در برگزاری سری چهارم آکادمی گوگوش دچار سردرگمی کند.

ph01jpe2azdfjxpj1m7

به نظر می رسد تجاوز به یکی از شرکت کنندگان آکادمی گوگوش توسط  یکی از کارمندان شبکه من و تو که منجر به خودکشی نافرجام او شد کشمکش های شدیدی را در بین عوامل این شبکه بوجود آورده است تا آنجایی که برگزاری این برنامه را در هاله ای از ابهام تا مرز تعطیلی کشانده است.

mkiz1g9wriob8utb5

بولتن نیوز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *