پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

بلایی وحشیانه ای که مرد غیرتی بر سر نو عروس آورد + عکس

 یک تازه داماد روس، تنها یک هفته پس از برگزاری مراسم عروسی، همسر خود را به قتل رساند. اما دیری نگذشت که مجبور شد به جنایت خود اعتراف کند.

%postname%

این داماد ۳۴ ساله روسی که “سمیر گابیبوف” نام دارد، پس از قتل همسر ۲۳ ساله اش به نام “گیولنارا”، یک ماه پس از مخفی کردن جنازه، مدعی شد این قتل به طور غیر عمد و در خلال مشاجره ای رخ داده است که یک هفته پس از ازدواج واقع شده است.”دیلی میل” نوشت طبق اعترافات این مرد، وی پس از یک بگو مگو، همسرش را هل داده و به زمین انداخته است؛ زن هم بر اثر برخورد سر به جسم سخت، از دنیا رفته است. وی نیز جنازه را با موتور سیکلت از محل دور کرده و با کمک برادرش، در اعماق جنگلی نزدیک سن پترزبورگ دفن کرده است.
خانواده قربانی گفتند که مدتها منتظر بازگشت دخترشان بودند؛ اما وقتی از او خبری نشد به همسرش مشکوک شدند؛ زیرا او آخرین کسی بود که دخترشان را زنده دیده بود.خانواده دختر می گویند این مرد به شدت متعصب و غیرتی است و به همسرش اجازه استفاده از شبکه های اجتماعی را نمی داده است.
پلیس اعلام کرده است که برای بررسی بیشتر جزئیات حادثه، ناچار به کالبدشکافی است، اما با توجه به گذشت یک ماه از دفن جسد، اعلام نتیجه کالبدشکافی مدتی طول خواهد کشید.
احتمالا در صورت اثبات اتهام این داماد روسی، وی به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *